Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Draiman out! De gebeden zijn gehoord!
11 exits, drastisch wel

Totaal van 13 exits. Ik zie Oasis er nog Live Forever bijdoen en Paranoid gaat ergens belanden. Hoe later hoe liever maar waar zien we nog wel
Plek 2000 had nog teveel geweest voor zoiets vort. Maar goed de daling is ingezetPlek 105, dan heeft daar toch nog altijd voll op gestemd op één of de andere reden
Bizar dat The End al jaren zulke klappen krijgt.
Voor mij is dat nu wel een topnummer. Gebeurt wel wat in best donker, Vedder zingt geweldig en die gitaren.Ik hoop gewoon dat dat retesaai nummer van Pearl Jam niet alweer op nr 1 staat. Ik snap nu eens echt niet wat mensen bezielt om daar jaar na jaar op te stemmen.
Als je vinyl koopt en deze nog niet zou hebben, ik zag gisteren dat je die voor minder dan €15 kan kopen. Wel op Amazon, dus het slechte geweten moet je erbij nemen.Ik ben geen mega Pearl Jam fan maar vraag mij een top 5 debuutplaten op te stellen en Ten staat er wel in.
Was 1 van mijn eerste platen maar toch bedanktAls je vinyl koopt en deze nog niet zou hebben, ik zag gisteren dat je die voor minder dan €15 kan kopen. Wel op Amazon, dus het slechte geweten moet je erbij nemen.