De Tijdloze 2025

Met alle respect voor Roos Van Acker en Steven Lammens die het jaren hebben gepresenteerd, maar Kirsten Lemaire en Stijn Van de Voorde zijn toch ferme upgrades.

Ik hoop gewoon dat dat retesaai nummer van Pearl Jam niet alweer op nr 1 staat. Ik snap nu eens echt niet wat mensen bezielt om daar jaar na jaar op te stemmen.

Ik hoop gewoon dat dat retesaai nummer van Pearl Jam niet alweer op nr 1 staat. Ik snap nu eens echt niet wat mensen bezielt om daar jaar na jaar op te stemmen.
Voor mij is dat nu wel een topnummer. Gebeurt wel wat in best donker, Vedder zingt geweldig en die gitaren.

Ik ben geen mega Pearl Jam fan maar vraag mij een top 5 debuutplaten op te stellen en Ten staat er wel in. Die donkere nummers verweven met de typische teenage angst en gevoeligheid van de grunge zit daar wel op een paar niveaus boven de rest

Ben het mee aan het volgen via VRT Max. Ik zou dat toch niet kunnen zo ne hele dag die camera op u. Ge kunt toch niet eens op uw gemak aan uw neus zitten of op 1 bil gaan zitten op een scheetje te laten, zonder iemand het ziet.

Free Bird blijft toch een fantastisch nummer. Alweer een tijdje geleden dat ik het nog eens hoorde, katapulteert mij gelijk 15 jaar terug in de tijd toen Rock Band 3 uitkwam

Terug
Bovenaan