Ik meen mij te herinneren dat die superfan dat liedje zelf ook kotsbeu is.Jammer, had gehoopt dat we van dat No Sound but the Wind nummer af waren.
Ik zie bij dat nummer ook altijd die superfan voor mij, vreselijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik meen mij te herinneren dat die superfan dat liedje zelf ook kotsbeu is.Jammer, had gehoopt dat we van dat No Sound but the Wind nummer af waren.
Ik zie bij dat nummer ook altijd die superfan voor mij, vreselijk.
Kinderkerstliedjes gespeeld door ne kerel met een kazou in zijn keel I presume?Heb een heel stuk gemist, is er nu echt weer nog een nummer van dEUS terug in de lijst? Nog zo'n zaaddodend saaie, overrated band. Arme Belgen. En dan moeten die straks nog een keer passeren. En Metallica en Vedder ook nog een paar keer.
Bon, de kinderen zitten hier al heel de tijd te zagen om kinderkerstliedjes op te zetten, zal hen zeggen dat ze het mogen opzetten zodra ze die bands horen.
Het is dit helaas:Kinderkerstliedjes gespeeld door ne kerel met een kazou in zijn keel I presume?

Nog altijd beter danHet is dit helaas:![]()
Heb een heel stuk gemist, is er nu echt weer nog een nummer van dEUS terug in de lijst? Nog zo'n zaaddodend saaie, overrated band. Arme Belgen. En dan moeten die straks nog een keer passeren. En Metallica en Vedder ook nog een paar keer.
Bon, de kinderen zitten hier al heel de tijd te zagen om kinderkerstliedjes op te zetten, zal hen zeggen dat ze het mogen opzetten zodra ze die bands horen.

Zo ni he mannekes
Ik heb wel het gevoel dat veel metalheads Ozzy voorrang hebben gegeven. En in dat opzicht nothing else matters ja.Weeral een plekje hoger voor Paranoid! nothing else matters toch?
Heb nu deze zomer zijn boek gelezen en als het over die dingen gaat noemt hij zichzelf ook wel “a piece of shit”. Zo een gedrag valt nooit goed te praten maar eens gesteld kan je het ook niet terugdraaien. En hoe iemand dan omgaat met zijn daden zegt ook wel iets.Is dit het verkeerde moment om Ozzy te cancellen en te zeggen dat hij aan huiselijk geweld deed?
Begin misschien een campagne die verder reikt dan de stoner en doom topic, dan haal je misschien 2143Wat wel echt jammer is, is dat Dopesmoker zelfs niet ergens in de lijst staat.Hoeveel stemmen zou een nummer nodig hebben om in die top 2000 te geraken?