De Tijdloze 2025

Heb een heel stuk gemist, is er nu echt weer nog een nummer van dEUS terug in de lijst? Nog zo'n zaaddodend saaie, overrated band. Arme Belgen. En dan moeten die straks nog een keer passeren. En Metallica en Vedder ook nog een paar keer.

Bon, de kinderen zitten hier al heel de tijd te zagen om kinderkerstliedjes op te zetten, zal hen zeggen dat ze het mogen opzetten zodra ze die bands horen.

Heb een heel stuk gemist, is er nu echt weer nog een nummer van dEUS terug in de lijst? Nog zo'n zaaddodend saaie, overrated band. Arme Belgen. En dan moeten die straks nog een keer passeren. En Metallica en Vedder ook nog een paar keer.

Bon, de kinderen zitten hier al heel de tijd te zagen om kinderkerstliedjes op te zetten, zal hen zeggen dat ze het mogen opzetten zodra ze die bands horen.
Kinderkerstliedjes gespeeld door ne kerel met een kazou in zijn keel I presume?

Niet alles van dEUS is top, maar Instant Street heeft voor mij toch wel echt zijn plaats in deze lijst hoor. Ik geraak die solo nooit beu. Dat is enkel zaaddodend omdat ik dan niet kan stoppen met mee te dansen in mijn bureaustoel

Weeral een plekje hoger voor Paranoid! nothing else matters toch?
Ik heb wel het gevoel dat veel metalheads Ozzy voorrang hebben gegeven. En in dat opzicht nothing else matters ja.

Maar Metallica blijft ook de band die mij de kracht van live muziek heeft doen vatten en mij ook een gitaar heeft doen kopen. En dan is elke plaats die ze zakken een plaats teveel

Is dit het verkeerde moment om Ozzy te cancellen en te zeggen dat hij aan huiselijk geweld deed?
Heb nu deze zomer zijn boek gelezen en als het over die dingen gaat noemt hij zichzelf ook wel “a piece of shit”. Zo een gedrag valt nooit goed te praten maar eens gesteld kan je het ook niet terugdraaien. En hoe iemand dan omgaat met zijn daden zegt ook wel iets.

Wat wel echt jammer is, is dat Dopesmoker zelfs niet ergens in de lijst staat. :( Hoeveel stemmen zou een nummer nodig hebben om in die top 2000 te geraken?

Terug
Bovenaan