Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunt ge dan. Iets beter nu ineens alle isolatie kopen? Goedkoper gaat het niet worden denk ikEen dikke maand geleden 60m2 pir platen besteld voor +- €950. Ondertussen op dezelfde website kost dit +-€1250. Had beter alles ineens besteld.
Voorlopig van plan om nog even te wachten met de aankoop van de overige isolatie.
Hangt dat niet af van de tekorten in bijproducten wegens gedaalde olievraag? Ik zou denken dat als de economie weer aantrekt dat er weer extra olie verwerkt gaat worden en dus meer pir en pur platen gaan gedraaid worden?Kunt ge dan. Iets beter nu ineens alle isolatie kopen? Goedkoper gaat het niet worden denk ik
Dat is gelijk een pak frieten. Gaat omhoog bij tekorten en blijft hetzelfde in prijs als de tekorten weg gewerkt zijn.Hangt dat niet af van de tekorten in bijproducten wegens gedaalde olievraag? Ik zou denken dat als de economie weer aantrekt dat er weer extra olie verwerkt gaat worden en dus meer pir en pur platen gaan gedraaid worden?
Als het voor uw bijberoep is, kan je het dan daar niet mee volledig financieren? Of verdien je er te weinig aan voor zo een kost?
Een alternatief is een ruimte ergens huren he, kan ook nog beter uitvallen aangezien je dan vrij gemakkelijk kan uitbreiden/verhuizen 'aargelang het bijberoep vergroot/krimpt

ik moet jasper helaas (omdat het in het nadeel is van de klant he, niet omdat het jasper isDat is gelijk een pak frieten. Gaat omhoog bij tekorten en blijft hetzelfde in prijs als de tekorten weg gewerkt zijn.
) gelijk geven. Bouwhandels zijn snel om prijs op te trekken maar als de boel kalmeert zie je niet een zakking in zelfde groote-orde, als er al zakking is..
dan zou ik eerlijk gezegd niet teveel stressen op "dat geld verliezen", het is een risicootje ja, maar dat kan je perfect dragen en dan zou ik het ook gewoon doen als ik jou was.Geld is op zich niet echt het probleem, allé da wil nie zeggen dat ik moet gortig doen met het budget, maar 10k kan er wel makkelijk vanaf voor zoiets en daarvoor moet dat wel lukken die bijbouw.
Feit is dat ik hier in mijn werkplaats al ongeveer een 10-15k geinvesteerd heb om die in te richten en te doen en ik kan hier perfect in werken. Enkel door de onverwachte aankoop van 3 machines heb ik nu wat plaats te kort om er comfortabel mee te werken.
Zodus zou ik gewoon heel graag hier thuis blijven werken hé![]()
Ik ben nog altijd niet mee waarom dat absoluut moet. Ons terras is in keramische tegels op chape, met mapei waterafstotend voegsel voor buiten toe gelegd.Pfff waterdoorlatende terrassen kiezen: niet simpel
Het was ook wel een kwestie van ruimte zo 100m² aan isolatie da past nie allemaal ineens in men garage.Kunt ge dan. Iets beter nu ineens alle isolatie kopen? Goedkoper gaat het niet worden denk ik

Ik ben nog altijd niet mee waarom dat absoluut moet. Ons terras is in keramische tegels op chape, met mapei waterafstotend voegsel voor buiten toe gelegd.
Terras loopt af naar onze infiltratieput.
In mijn ogen komt dat op hetzelfde neer als een met open voegen, maar officieel is het niet in orde.