200/25000 computers hebben een probleem volgens de kerel die het organiseert en hier is het blijkbaar 50+%? Jullie hebben toch ook geen chance 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hier in mijn wijk is zowat 30 à 35% moslim, geen kat die hiervan opkijkt van een hoofddoekske meer of minder.3 van de 5 hokjes defect.
Slecht aangegeven, veel mensen in de verkeerde rij.
Heel de rij ging VB stemmen zo te horen.
Net om het hoekje is er een vrouw met hoofddoek die als bijzitter moest werken. Die gaat nog een hele dag cynische opmerkingen krijgen, ocharm.
Ne laaptoep en ne compjoeter wa is da?Tragikomisch hoe de verkiezingen verlopen als je de timeline eens doorneemt:
- Heel wat laptops en stemcomputers die niet werken
Hier waren het 0 koeken. Maar waarschijnlijk waren ze al op.In die tijd lieten ze ook de koffiekoeken aanrukken. Wat een magere bedoeling is me dat?? Misschien 6-8 koeken per stembureau. Zeer triest!
Rond 9 uur gaan stemmen, op 5 minuten binnen en buiten.
Wel tot in het stemhokje getwijfeld.De eerste keer dat ik niet 3x op dezelfde partij heb gestemd.

Same , echt sjans met mn stemkot, de rest een hele rij. Lucky meHier in 5min binnen en buiten![]()
Je moet je stem toch scannen ookWas met PC, ze geven je een witte kaart die je in die machine moet steken en vervolgens geef je je keuze in dan druk je je ticket af.
Bon, ik doe en ga nr buiten en geef dat afgedrukt ticket gevouwd nr binnenkant af aan die ene bijzitter die vraagt of ik witte kaart wil mee brengen. Ik loop terug nr da stemhokje en haal die witte kaart eruit en geef die af en vraag a die persoon of hij nu mn ticket in die doos gestopt heeft en die zegt "jaja"... Ik hoop dat hij niet weggesmeten heeft of zo.
zowiezo heb ik gestemd op pc dus mijn stem zal wel doorgaan zekers?
Hier ook zoiets, was rond 11u gegaan, blijkbaar een slecht moment50 minuten geduurd hier