Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is toch weer serieus aan het meanderen in zijn speech.
Dat moet toch pure strategie zijn om zo te praten? In de JRE was hij veel coherenter (maar misschien is dat door editing).
Zonder Musk wil ik de resultaten nog wel eens zien. Ik weet eigenlijk niet wie, wie het meest gebruikt in die relatie."We have a new star....a star is born....Elon!"
WTF, waar zijn ze daar in godsnaam met bezig?
"We have a new star....a star is born....Elon!"

Maar is het ook live? Want anders kan je nog altijd wel wat rechttrekken he.JRE is unedited?
Idem. Het doet me terugdenken aan de slechte B-actiefilms uit de jaren '90 met zo'n ubervillain.Ik begin Elon meer als Bondvillain te zien met een puppet in de regering waardoor ie de macht kan grijpen![]()
Kennedy krijg je er ook nog gratis bij."We have a new star....a star is born....Elon!"
Zonder Musk wil ik de resultaten nog wel eens zien. Ik weet eigenlijk niet wie, wie het meest gebruikt in die relatie.
Dat was geen sarcasme. Jij zegt dat de pers het nooit zal leren, het gaat over de verkiezingsuitslag, dus ik vraag me af wat ze precies nooit zullen leren. Je mag ook antwoorden uiteraard.Dat laatste sarcasme moet niet, hoor. Zo slim ben ik net nog wel.
Wordt nooit saai, rijke witte mannen horen praten over "the machine".De toespraak van Dana White vat het volgens mij samen: "this is what happens when the machine comes after you".
Goedemorgen allemaal.
Benieuwd of die effectief Volksgezonheid krijgt. Een antivaxxer op die post, een om in te kaderen.Kennedy krijg je er ook nog gratis bij.
Zag net een foto op Twitter met Dana, Trump en Elon.Dana White toch ook wel een straf verhaal, hoor.
Zeker als vechtsportliefhebber. Heeft daar even MMA op de wereldkaart gezet en staat daar nu op het podium bij de overwinningspeech van de nieuwe president.
Ja ik heb nu ook weinig redenen om er aan te twijfelen hoor, ik wist het gewoon niet 100% zeker.Nee, maar Rogan houdt zich daar nu echt wel niet mee bezig lijkt me.
Denk dat er weinig twijfel is over het feit dat dat interview integraal is uitgezonden zoals al de JRE.
Vind je? In JRE was hij toch ook alle kanten aan het uitgaan met zijn ‘weaves’. Ik denk dat die echt gewoon zo praat.Hij is toch weer serieus aan het meanderen in zijn speech.
Dat moet toch pure strategie zijn om zo te praten? In de JRE was hij veel coherenter (maar misschien is dat door editing).
Dat was geen sarcasme. Jij zegt dat de pers het nooit zal leren, het gaat over de verkiezingsuitslag, dus ik vraag me af wat ze precies nooit zullen leren. Je mag ook antwoorden uiteraard.
Gaat het niet in twee richtingen werken. Hoe gaan blauwe staten omgaan met Musk en z'n belangen? Misschien zal er daar wat wrok gaan spelen?Ik vraag me nu af of ik niet alsnog in TSLA stock moet beleggen? Musk krijgt nu zowaar carte blanche, niet normaal.