Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs in het Mollendaalbos/Meerdaalwoud stond een stijve bries.Meer offroad tussen de bomen zoeken![]()
Maar wat bij 5° vertrek en 19 aankomstBij 12-15 graden korte broek met beenstukken en shirt met lange mouw en dit tot een 18 graden. Als het 12 graden is dan wel met een ondershirt met lange mouw.
Onder de 10 graden mijn perfetto met lange broek en onder de 5 graden nog een muts en overschoenen erbij.

Dan is het kort en arm en beenstukken en op mijn tanden bijten het eerste uurMaar wat bij 5° vertrek en 19 aankomst![]()

Dan geef je gewoon kledij af aan de volgwagen eens de grenstemperaturen overschreden zijn.Maar wat bij 5° vertrek en 19 aankomst![]()
Afhankelijk van het weer / wind:Hoe kleden jullie zich bij ~12-15°C op de racefiets?
Ik merk dat dat echt een temperatuur is waarbij ik niet de gepast kledij kan vinden..
Zolang die werken met het ANT+ protocol, zit je goed. Je hoeft niet bij een bepaald merk te blijven (je kunt perfect een Wahoo hartslagmeter met een Garmin unit en een horloge van een derde merk gebruiken).compatibel is met mijn horloge en hartsslagmeter
Dat is ook wel de reden dat ik volledig bij Garmin zit nu. Vooral omdat ik ook regelmatig wissel tussen iOS en Android.Voordeel van Garmin is dan dat alle data op Garmin staat?
@vince23 zou eens naar een manuele therapeut gaan![]()
Haal de data eens door een paar calculators, kijk welke het meest accuraat lijkt, stel uw calorie-inname daarop af qua gewichtsverlies, en evalueer na een paar weken? Dat, en uw eigen systeem leren kennen, tenzij het echt zeer nauw steekt is op een paar maand tijd scherp staan best haalbaar zonder veel te rekenen - toch voor mij.Ik kom zot van die kcal berekening van garmin/strava. Als ik op zwift rij dan heb ik na 1,5u gemiddeld een 1000kcal verbruikt. Vandaag heb ik 3u30min buiten gereden met een gemiddelde hartslag die 20 slagen hoger is dan op zwift en ik kom maar aan 1700kcal.
En mijn vorige rit die ik hier gepost had zat ik dan aan 2700kcal op 2u.
Hoe moet je dan in godsnaam gaan berekenen wat je nog kan eten om nog wat gewicht kwijt te geraken tegen de zomer.

Ik vraag mij eigenlijk wat hetzelfde af, maar situatie is wat anders.Wat raden jullie een starter aan van fiets gps en fietsstand voor onderhoud?
Sinds kort beginnen fietsen en heb nu een toer van 50km, maar zou graag andere horizonnen willen verkennen, maar ben geen fan om mijn gsm op het stuur te monteren. Wou bij garmin blijven zodat deze compatibel is met mijn horloge en hartsslagmeter. Ikzelf dacht aan de edge explore of wat denken jullie van de edge 130 (plus)?