Polle32
Well-known member
Die doen dat nooit.Zijn er kortingcodes beschikbaar voor op Mantel?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die doen dat nooit.Zijn er kortingcodes beschikbaar voor op Mantel?
Aja t’is van futurumshop dat ik post kreeg met een codeDie doen dat nooit.
Eergisteren 5u onderweg geweest. Bij wijze van test eens zowel de Garmin 1030 als de Coros Dura naast elkaar laten lopen. Enkel navigatie, scherm bij beiden heel de tijd aan. De Garmin kwam ukt op 83%. De Coros op 98%.Gisteren mijn garmin edge 850 eens getest. Had een beetje schrik voor de reviews van batterijduur, maar na 4u slechts 30% batterij weg met powermeter, hartslagmeter, di2 en radar aangesloten lijkt me toch wel niet zo slecht.
Hello, is that you dcrainmaker?Eergisteren 5u onderweg geweest. Bij wijze van test eens zowel de Garmin 1030 als de Coros Dura naast elkaar laten lopen. Enkel navigatie, scherm bij beiden heel de tijd aan. De Garmin kwam ukt op 83%. De Coros op 98%.
. Ja waren er idd veel die scheurden van die modellen. Mss eens bij Shimano zelf proberen?Vanmorgen dit meegemaakt. Cranckstel begon te scheuren. Heel speciaal vond ik en raar gevoel.
Mijn vrouw mij komen halen en direct naar fietsmaker gebracht in zijn 40 jarige carrière nog nooit gezien zei hij.
Soit na wat googlen vond ik dit . Zie link hieronder.
Met mijn fietsenmaker over gehad maar die geloofde dat niet en wou er niet aan meedoen. Maar mijn cranck is wel degelijk van dit type.
Wat doe ik best? Ik kocht deze fiets 2dehands niet bij de fietsenmaker en heb hem nu zelf 5 jaar. Is 2018 model. Kan ik ergens anders eens aankloppen daarvoor? Ik heb uiteraard niet de originele aankoopfactuur. Mijn fiets staat momenteel bij de fietsmaker en maandag zou hij nieuw stuk bestellen.
Vanmorgen dit meegemaakt. Cranckstel begon te scheuren. Heel speciaal vond ik en raar gevoel.
Mijn vrouw mij komen halen en direct naar fietsmaker gebracht in zijn 40 jarige carrière nog nooit gezien zei hij.
Soit na wat googlen vond ik dit . Zie link hieronder.
Met mijn fietsenmaker over gehad maar die geloofde dat niet en wou er niet aan meedoen. Maar mijn cranck is wel degelijk van dit type.
Wat doe ik best? Ik kocht deze fiets 2dehands niet bij de fietsenmaker en heb hem nu zelf 5 jaar. Is 2018 model. Kan ik ergens anders eens aankloppen daarvoor? Ik heb uiteraard niet de originele aankoopfactuur. Mijn fiets staat momenteel bij de fietsmaker en maandag zou hij nieuw stuk bestellen.
De minst illegale truuk is om ter hoogte van parking "Lineas Bundel Gent Noord" (op te zoeken via Google Maps) de spooroverweg over te fietsen en dan naast die sporen in de gravel tot aan dit vak te rijden. Of te wachten op de openbedrijvendag van den Arcelor![]()
Ivm die tegel bij Arcelor Mittal. Bobbie van De jogclub heeft daar een machtig verhaal over. Ik denk podcast #265 van de jogclub. Beetje spoelen want exact weet ik niet wanneer het erover gaat.
Benoot is die tegel ook al eens komen halen (na een paar dagen van strava verdwenen)

Goh, een maand of twee geleden had ik een probleem met mijn kickr v5. Toestel was wel 5 jaar oud en ruim 30k kilometer op de teller, maar ik dacht ik kan altijd eens horen. Met hun topservice.Wahoo is toch top qua service. Beetje weg en weer mailen met de support over lucht onder het scherm en GPS-signaalverlies en na bijna 3 jaar oud, gewoon een nieuwe en geupdate versie van de Roam gekregen.
.Waar jij stond is wat ze intern post 2 noemen, daar is er nu al een paar jaar een sluissysteem dat je opent met je werknemers badge.Goed te doen om het op die manier te doen?
Net even teruggeluisterd, want was het al vergeten. Maar toen je het zei viel mijn frank terug
Ik ben nu wel niet van plan om illegaal de site te betreden en mijn pas te moeten afgeven…
Natuurlijk als het zo onduidelijk is.
Zou blijkbaar via dezelfde manier gebeurd zijn als Bobby.
Moet dan toch echt wel onduidelijk zijn. En als ik kijk op Maps en Strava dan denk ik te weten waar het juist gebeurd is
Maar toen ik eens de broeder Leopoldstraat afreed daar ging piepen botste ik op een poort met badgesysteem. Dus het zal dan vermoedelijk toch niet daar zijn.
in de linkerkolom ‘training en planning’ en dan naar ‘koersen’. Als je dan een gebied selecteert (bv de startlocatie van een toertocht), krijg je alle ritten in die buurt.Ooit hier eens gelezen hoe ik openbare routes van anderen kon vinden via de Garmin Connect website, maar ik weet niet meer hoe ...![]()
Training & Planning -> Koersen -> Nabije koersenOoit hier eens gelezen hoe ik openbare routes van anderen kon vinden via de Garmin Connect website, maar ik weet niet meer hoe ...![]()
in de linkerkolom ‘training en planning’ en dan naar ‘koersen’. Als je dan een gebied selecteert (bv de startlocatie van een toertocht), krijg je alle ritten in die buurt.
Merci.Training & Planning -> Koersen -> Nabije koersen
(Courses -> Nearby courses)
En dan navigeren op de kaart en filteren op type en naam enzo.
Soms laadt kaart, even wachten of refreshen dan

w