De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

die kans is klein denk ik aangezien het gekoeld wordt door de wind, vermoedelijk van de warmte als hij in de zon stond denk ik, TPU en warmte gaat niet goed samen.
Stond na het rijden wel in de zon ja, maar was na hooguit 15 minuten al geknald. Tis vreemd want rijd er sinds november mee en zeer content van wel.
Deze lagen er net op door montage nieuwe buitenband dus ik denk dat daar iets niet goed zat dan

op mijn TT met 52-10 krijg ik ook altijd neerbuigende blikken omdat het zo'n kleine plaat is :D

Op mijn 13 kan ik zo aan 90rpm nog 47 rijden, op mijn 17 (waar ik vermoedelijk het meest tijd zal spenderen) is dat 36km/u (met een perfecte chainline)

Vanmorgen dit meegemaakt. Cranckstel begon te scheuren. Heel speciaal vond ik en raar gevoel.
Mijn vrouw mij komen halen en direct naar fietsmaker gebracht in zijn 40 jarige carrière nog nooit gezien zei hij 😆.

Soit na wat googlen vond ik dit . Zie link hieronder.
Met mijn fietsenmaker over gehad maar die geloofde dat niet en wou er niet aan meedoen. Maar mijn cranck is wel degelijk van dit type.
Wat doe ik best? Ik kocht deze fiets 2dehands niet bij de fietsenmaker en heb hem nu zelf 5 jaar. Is 2018 model. Kan ik ergens anders eens aankloppen daarvoor? Ik heb uiteraard niet de originele aankoopfactuur. Mijn fiets staat momenteel bij de fietsmaker en maandag zou hij nieuw stuk bestellen.

Vandaag mijn fiets opgehaald. 33euro werkkosten betaald en een volledig nieuw cranckstel gekregen. Eind goed al goed dus 😁👍

Ervaring niet, maar die zullen wel perfect hun ding doen. Als je voor "namaak" gaat kan je ze even goed rechtstreeks op Aliexpress bestellen voor 5 euro.

Ervaring niet, maar die zullen wel perfect hun ding doen. Als je voor "namaak" gaat kan je ze even goed rechtstreeks op Aliexpress bestellen voor 5 euro.
moet wel zeggen dat ik het gevoel heb dat namaak toch wel rapper slijt. Had er eens op een site besteld en er niet op gelet dat het geen originele shimano gele schoenplaatjes waren en ze waren toch wel vrij vlug versleten ivm de originele.

moet wel zeggen dat ik het gevoel heb dat namaak toch wel rapper slijt. Had er eens op een site besteld en er niet op gelet dat het geen originele shimano gele schoenplaatjes waren en ze waren toch wel vrij vlug versleten ivm de originele.
Dat kan zeker. Ik heb ooit als test remblokken op Ali gekocht en dat remde toch ook niet zoals de originele 😄

Terug
Bovenaan