Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enkelkousen of zonder kousen zoals de echte mannen!Nieuwe fietssokken nodig. Moeilijk kiezen met al die modellen. Aanraders?
Op zoek naar witte.
De pirelli smarttube TPU, die geleWelke TPU was dat en stond je fiets in de zon misschien?
Stond na het rijden wel in de zon ja, maar was na hooguit 15 minuten al geknald. Tis vreemd want rijd er sinds november mee en zeer content van wel.die kans is klein denk ik aangezien het gekoeld wordt door de wind, vermoedelijk van de warmte als hij in de zon stond denk ik, TPU en warmte gaat niet goed samen.
Ik draag die van Gobik echt graagNieuwe fietssokken nodig. Moeilijk kiezen met al die modellen. Aanraders?
Op zoek naar witte.
De Futurum 4 seasons merino ben ik content van, gaan alleszins lang mee.Nieuwe fietssokken nodig. Moeilijk kiezen met al die modellen. Aanraders?
Op zoek naar witte.
Hoe snel plan je te rijden?? 48x10 aan een cadans van 90 is tussen de 45-46km/u dacht ik?
Zulke dingen vraag je beter aan @Chauffagist. Die rijdt dagelijks die snelheid door de geitekak.![]()
Ritzelrechner - Graphical Gear Calculator for Bicycles
The bicycle gear calculator displays graphically the gearing of derailleur gears and gear hubs. It can be used to compare different setups to find the optimal gearing for all kinds of bicycles.gear-calculator.com
55km/h zelfs
Ik heb die zwarte en idd tevreden van, Die witte zijn niet in stock jammer genoeg.De Futurum 4 seasons merino ben ik content van, gaan alleszins lang mee.
Vandaag mijn fiets opgehaald. 33euro werkkosten betaald en een volledig nieuw cranckstel gekregen. Eind goed al goed dusVanmorgen dit meegemaakt. Cranckstel begon te scheuren. Heel speciaal vond ik en raar gevoel.
Mijn vrouw mij komen halen en direct naar fietsmaker gebracht in zijn 40 jarige carrière nog nooit gezien zei hij.
Soit na wat googlen vond ik dit . Zie link hieronder.
Met mijn fietsenmaker over gehad maar die geloofde dat niet en wou er niet aan meedoen. Maar mijn cranck is wel degelijk van dit type.
Wat doe ik best? Ik kocht deze fiets 2dehands niet bij de fietsenmaker en heb hem nu zelf 5 jaar. Is 2018 model. Kan ik ergens anders eens aankloppen daarvoor? Ik heb uiteraard niet de originele aankoopfactuur. Mijn fiets staat momenteel bij de fietsmaker en maandag zou hij nieuw stuk bestellen.

moet wel zeggen dat ik het gevoel heb dat namaak toch wel rapper slijt. Had er eens op een site besteld en er niet op gelet dat het geen originele shimano gele schoenplaatjes waren en ze waren toch wel vrij vlug versleten ivm de originele.Ervaring niet, maar die zullen wel perfect hun ding doen. Als je voor "namaak" gaat kan je ze even goed rechtstreeks op Aliexpress bestellen voor 5 euro.
Dat kan zeker. Ik heb ooit als test remblokken op Ali gekocht en dat remde toch ook niet zoals de originelemoet wel zeggen dat ik het gevoel heb dat namaak toch wel rapper slijt. Had er eens op een site besteld en er niet op gelet dat het geen originele shimano gele schoenplaatjes waren en ze waren toch wel vrij vlug versleten ivm de originele.

Ideaal om wat nieuwe PR's te behalen dus!Dat kan zeker. Ik heb ooit als test remblokken op Ali gekocht en dat remde toch ook niet zoals de originele![]()