De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Als je een fiets met carbon frame in een autokoffer vervoert, is het aan te raden om iets van hoes of doek over het frame te leggen. If so, wat voor iets?
Ik heb wel een wielzak voor het voorwiel dat ik eruit haal.
Zou het voor een autotrip van enkele uren zo vervoeren in de auto.

Enkele sportzakken met spullen ook in de koffer.
No worries 😝 (twee velo's + gerief):

1000011943.jpg

ik krijg hier echt de kriebels van, brrrrr

Hahaha, nochtans, alles lag goed op zijn plaats toen. Niks dat kon bewegen, schuren, of iets beschadigen.
Maar inderdaad, geen velos van duizenden euro's, daar durf ik dat wel mee :)

Denk niet dat ik mijn fietsen niet onderhoud trouwens, mijn TCR staat altijd tiptop in orde. Ondertussen al een goeie 35 000km dienst:

1779998216690.png

Hahaha, nochtans, alles lag goed op zijn plaats toen. Niks dat kon bewegen, schuren, of iets beschadigen.

Denk niet dat ik mijn fietsen niet onderhoud trouwens, mijn TCR staat altijd tiptop in orde. Ondertussen al een goeie 35 000km dienst:

Bekijk bijlage 50600
Nou, dat is een stevige drop.

Oh maar ik krijg de kriebels van die gast. Mijn fietsen zijn gebruiksvoorwerpen voor mij, geen trofeeën of museumstukken.
Ben fan van wat ge met uw fietsen doet!

Oh maar ik krijg de kriebels van die gast. Mijn fietsen zijn gebruiksvoorwerpen voor mij, geen trofeeën of museumstukken.

Aaah zo! Ik zie Chauffagist zijn posts wel altijd met een goeie korrel zout en humor. Als alles gemeend is wat die schrijft :unsure:

Ik heb nog eens op mijne MTB gezeten dit weekend. Toertje van 25 km met de madam.
Na 1,5 jaar en een kleine 10 kg zwaarder kon ik nog net in m'n fietstenue! Uiteraard zijn er ook shirtjes die te klein zijn geworden. Hell, zelfs mijn fietsschoenen spanden harder aan.

Voor mij ook hoor, kom maar eens kijken in de garage. Daarom wil ik constant nieuw materiaal en liefst duw ik dat uit de fabrikanten hun gat. Er zijn er die wielen of fietsen krijgen om wat domme YouTube videos te maken. Brand ambassador noemen ze dat.

Hoe!? Die fietst toch echt aan niet minder dan 46 gemiddeld?? Was dit alles dan niet waar 🤔🤔

Amai die snelheid loopt hier elke week op. Ik fiets echt niet zo rap hoor. Als ik dan toch eens solo aan 35 doe is dat gewoon omdat ik een goede dag heb. Ik maak mij geen illusies, er zijn er die nog veel beter fietsen. Je kan altijd eens mee met het Ijzerpeloton om dat te aanschouwen.

Er zijn er die wielen of fietsen krijgen om wat domme YouTube videos te maken. Brand ambassador noemen ze dat.
Krijg ik dan weer de kriebels van. Plots trainen ze allemaal voor een triatlon of één of andere wedstrijd.
Hier meisje, een gratis Aeroad van 10k en een outfitje van Ryzon van 1k.

Voor mij ook hoor, kom maar eens kijken in de garage. Daarom wil ik constant nieuw materiaal en liefst duw ik dat uit de fabrikanten hun gat. Er zijn er die wielen of fietsen krijgen om wat domme YouTube videos te maken. Brand ambassador noemen ze dat.

Amai die snelheid loopt hier elke week op. Ik fiets echt niet zo rap hoor. Als ik dan toch eens solo aan 35 doe is dat gewoon omdat ik een goede dag heb. Ik maak mij geen illusies, er zijn er die nog veel beter fietsen. Je kan altijd eens mee met het Ijzerpeloton om dat te aanschouwen.
IJzerpeloton is toch ook niet zo speciaal. 37 km/h gemiddeld en elkaar constant aflossen op kop over allemaal vlakke wegen met zo goed als geen enkele stop. De Amigos in Houthulst rijden dan toch nog harder als ik het bekijk 39 km/h gemiddeld hun laatste ritje. En de rappe groep van mijn club rijden ook rond de 37km/h gemiddeld terwijl de meesten daar solo toch ook niet zoveel beter zijn dan mij.

Het is gebeurd... ik heb teveel fietsen.

Of toch volgens die van ons.

iemand ervaring met zo een systeem voor plafond montage?

Terug
Bovenaan