Voor de eerste keer in een dik half jaar nog eens op mn fiets gesprongen. Ik zit aan de zee, momenteel een stevige wind van een goeie 30km/u volgens google. Het eerste half uur ging goed, de terugweg was sterven 
Langs de dijk fietsen is plezant, maar als de wind slecht zit wel het nadeel dat ge u nergens kunt wegsteken :/ Soit, het was triestig in vergelijking met waar ik vorig jaar eindigde, ben gestopt na een uur & een goeie 24km. Heb wel wat gelopen in de winter, maar ik zal toch van ver moeten komen als ik weer wat deftige tochtjes wil gaan doen.
Vantweekend opnieuw iig!

Langs de dijk fietsen is plezant, maar als de wind slecht zit wel het nadeel dat ge u nergens kunt wegsteken :/ Soit, het was triestig in vergelijking met waar ik vorig jaar eindigde, ben gestopt na een uur & een goeie 24km. Heb wel wat gelopen in de winter, maar ik zal toch van ver moeten komen als ik weer wat deftige tochtjes wil gaan doen.
Vantweekend opnieuw iig!

. Centaur is in de zomer van 2017 11 speed geworden, als hij 10 speed is weet je dus al dat hij ouder is als 4 jaar.
. Veloce was toen de instapgroep bij campa en die zou ik eerder gelijkstellen met een shimano 105. De centaur is toch een stapje hoger, zeker toen het nog 10 speed was.