poeperman
Well-known member
met een waarschijnlijkheid grenzend aan de zekerheid: kabelspanningHeb de laatste tijd wat last van geratel na het schakelen op mijn mtb, als ik van 7>6 schakel maakt de ketting veel lawaai, doe ik echter 7>6>5>6 dan is alles weer stil.
Shimano Deore XT M8000, Shadow Plus
Shimano SLX M7000, 11-42, 11-speed
KMC ketting
Iemand een idee?
Als je bij het lichter schakelen (dat bedoel je vermoed ik, dus een kransje groter) geluid hoort, dan wil dat normaal zeggen dat je meer kabelspanning nodig hebt, omdat hij niet 100% geraakt waar hij moet zijn. Dus uw tonnetje een beetje uitdraaien.



