Of ge zijt superkouwelijk en ge draagt winterschoenen gecombineerd met overtrekken zoals ik 
Tegen volgend jaar koop ik mij handschoenen met verwarming. Elk jaar steeds meer last van fenomeen van Raynauld, waarbij als respons op de koude de aders in de vingers zich beginnen af te sluiten. Gigantisch pijnlijk.
Over een weekje à tien dagen heb ik mijn frame terug. Mijn vork heb ik ook binnen gestoken voor onderhoud. Nieuwe kabels steken en het gaat aanvoelen als een geheel nieuwe fiets
En dan hopelijk vertrokken voor een mooie lente, zomer en najaar

Tegen volgend jaar koop ik mij handschoenen met verwarming. Elk jaar steeds meer last van fenomeen van Raynauld, waarbij als respons op de koude de aders in de vingers zich beginnen af te sluiten. Gigantisch pijnlijk.
Over een weekje à tien dagen heb ik mijn frame terug. Mijn vork heb ik ook binnen gestoken voor onderhoud. Nieuwe kabels steken en het gaat aanvoelen als een geheel nieuwe fiets

En dan hopelijk vertrokken voor een mooie lente, zomer en najaar

, wordt geleverd in april. Nu ben ik aan het kijken om hem wat te "equiperen". Front mudguard (marshguard waarschijnlijk), multitool (crankbrothers M19), zadeltas, pompje. Nu zou ik op de voorvork, onderbuis, cranks en achtervork beide kanten bescherming willen aanbrengen. Iemand tips hierin? Kader is matzwart carbon. Frame protection zou dus doorzichtig mat moeten zijn, geen motief en niet te duur.
maar ik heb er geen probleem mee.