Yup. Voortdurend die paadjes in pays des collinesEn de klassieke smalle graspaadjes tussen twee prikkeldraden die eigenlijk net too close for comfort staan... Oh wat haat ik die.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup. Voortdurend die paadjes in pays des collinesEn de klassieke smalle graspaadjes tussen twee prikkeldraden die eigenlijk net too close for comfort staan... Oh wat haat ik die.
En de klassieke smalle graspaadjes tussen twee prikkeldraden die eigenlijk net too close for comfort staan... Oh wat haat ik die.

VTT gereden in Péruwelz. Schone rit, heel veel bos. Maar weer twee lagers van mijn achterbrug naar de zak gereden. Dat is toch echt een zwakke plek van mijn heihei.
Ik durf dat niet met 100% zekerheid zeggen, maar volgens mij niet.Heb je toevallig een idee of er daar passages door privé terrein gingen?
GPX nodig, of mss heb je die al?

Ja idd, dat kan tricky zijn. Ook hier zaten er een paar bospassages in die volgens mij niet over een permanent paadje gingen, dus dat kan eventjes zoeken zijn. Maar sowieso een erg mooie regio om te fietsen!heb er al eentje gevonden
Maar dat is altijd de merde als je die VTT's pas nadien kunt rijden - je weet meestal zelden als er privéstukken tussen zitten. En als je iets van op Komoot volgt, blijkt dit dan ook een ritje van +5j terug te zijn en zijn bep. paden verdwenen of verboden.
)
.Vandaag in Montroeul-au-bois gereden, toch een schone rit hoor. Heerlijk droge ondergrond ook (de vele spoorvorming daargelaten).altijd weer teleurgesteld in de regio
Oh well; het zonnetje was present.
Het is die junction box die in mijn stuur zit. Ik dacht dat de batterij daar ook bij zat.Je bedoelt dat u oplaadpunt in u stuur zit? Tenzij ze u batterij in 3 stukken gebroken hebben gaat die daar niet in hoor.
Er zijn aardig wat problemen met di2 batterijen. Ik heb het zelf ook eens gehad dat hij niks meer deed. Toen ook opgelost gekregen maar een maand later was hij volledig dood...

Opgedreven zal dat wel niet zijn.Ik moest ff met de ogen knipperen maar ik heb het echt gezien.
Langs de vaart een opgedreven bakfiets met 2 jolende kinderen in, met daarachter een horde wielertoeristen die van de draft aan het profiteren waren![]()

Pittig windje weer vandaag![]()

Vroeger was alles beter!Is het mijn gedacht of stond er vroeger een pak minder wind?![]()

Vroeger was alles beter!![]()