De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

GPX nodig, of mss heb je die al?

heb er al eentje gevonden :)

Maar dat is altijd de merde als je die VTT's pas nadien kunt rijden - je weet meestal zelden als er privéstukken tussen zitten. En als je iets van op Komoot volgt, blijkt dit dan ook een ritje van +5j terug te zijn en zijn bep. paden verdwenen of verboden.

heb er al eentje gevonden :)

Maar dat is altijd de merde als je die VTT's pas nadien kunt rijden - je weet meestal zelden als er privéstukken tussen zitten. En als je iets van op Komoot volgt, blijkt dit dan ook een ritje van +5j terug te zijn en zijn bep. paden verdwenen of verboden.
Ja idd, dat kan tricky zijn. Ook hier zaten er een paar bospassages in die volgens mij niet over een permanent paadje gingen, dus dat kan eventjes zoeken zijn. Maar sowieso een erg mooie regio om te fietsen!

Di2 probleem hier.
Vanmiddag een rit naar de familie gedaan. Daar op het terras 1 gedronken en mijn fiets 2u in de zon laten staan. (I Know🙈)
Bij het vertrekken deden mijn versnellingen niets meer. Ik heb een ultegra Di2 2018 met de batterij in mijn stuur. De lichtjes doen ook niets meer bij wat ik ook doe. Iemand ervaring daarmee?

!!opgelost!!

Na enkele YouTube filmpjes opgelost door 2 sec rechtershifter ingedrukt te houden kwam er terug leven in het systeem. Wat het probleem nu was weet ik niet. Hij zal ergens eens zonder contact gezeten hebben zeker

Laatst bewerkt:
Je bedoelt dat u oplaadpunt in u stuur zit? Tenzij ze u batterij in 3 stukken gebroken hebben gaat die daar niet in hoor 🙂.

Er zijn aardig wat problemen met di2 batterijen. Ik heb het zelf ook eens gehad dat hij niks meer deed. Toen ook opgelost gekregen maar een maand later was hij volledig dood...

Je bedoelt dat u oplaadpunt in u stuur zit? Tenzij ze u batterij in 3 stukken gebroken hebben gaat die daar niet in hoor 🙂.

Er zijn aardig wat problemen met di2 batterijen. Ik heb het zelf ook eens gehad dat hij niks meer deed. Toen ook opgelost gekregen maar een maand later was hij volledig dood...
Het is die junction box die in mijn stuur zit. Ik dacht dat de batterij daar ook bij zat. 🙈

Ik moest ff met de ogen knipperen maar ik heb het echt gezien.
Langs de vaart een opgedreven bakfiets met 2 jolende kinderen in, met daarachter een horde wielertoeristen die van de draft aan het profiteren waren 😅

Ik moest ff met de ogen knipperen maar ik heb het echt gezien.
Langs de vaart een opgedreven bakfiets met 2 jolende kinderen in, met daarachter een horde wielertoeristen die van de draft aan het profiteren waren 😅
Opgedreven zal dat wel niet zijn.
Je kan zo een cargo bike gewoon kopen als speed pedelec die dus 45km/h kan :P
Is nog vrij populair en gaat verdomd goed vooruit.

Wel levensgevaarlijk :P

Ik heb nu niet achterom gekeken om te zien of er een nummerplaat op stond. De vader reed alleszins zonder helm. Wat toch eerder doet vermoeden dat het niet om een legale speedelec ging.

Terug
Bovenaan