zino
Member
Zondag ziet het er nog redelijk uit. Windkracht 4 en geen regen als je niet te vroeg vertrektMet zo'n weer als nu vloek ik toch echt dat ik geen fietstrainer heb, en het ziet er al even slecht uit dit weekend.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zondag ziet het er nog redelijk uit. Windkracht 4 en geen regen als je niet te vroeg vertrektMet zo'n weer als nu vloek ik toch echt dat ik geen fietstrainer heb, en het ziet er al even slecht uit dit weekend.
Hmm er zitten er inderdaad wel een paar goede bij, maar ik zou er op dit moment nog niet veel geld aan kunnen geven.Futurumshop heeft nog een paar modellen op voorraad...
Heb zelf onlangs een Elite Suito gekocht en had dat al veel eerder moeten doen.
Ik was gisteren in de decathlon. Me nog eens verbaasd aan wat ge voor €1000 krijgt mountainbike VS racefiets.Ik zou graag mijn eerste koersfiets aankopen. Zijn er aanraders in de prijsklasse 1000 tot 1500 EUR? Zaken waar ik moet op letten? Zou voornamelijk zijn om recreatief te fietsen, op verschillende ondergronden.
kopen jullie tegenwoordig online vb. Mantel?
Bedankt!
Bij MTB's hoeft er zo niet echt naar het gewicht gekeken te worden, dus dan kun je al wat goedkoper frames bouwen. Niemand koopt tegenwoordig nog een koersfiets die 10kg weegt in die prijsklasse.Ik was gisteren in de decathlon. Me nog eens verbaasd aan wat ge voor €1000 krijgt mountainbike VS racefiets.
Hydraulische schijfremmen, steekassen, 1x12.
Koersfiets zit ge dan nog met gewone remmen, QR...
(alle demo-fietsen staan daar zonder ketting opgesteld)11,3kg voor een racefiets... WTF?Mijn huidige koersfiets, een B'Twin Triban 500 weegt 11,3kg. Ik heb die in 2014 voor €500 gekocht in de Decathlon.
Ik dacht altijd dat die rond de 10kg zat, maar omdat ik onlangs een nieuwe koersfiets heb besteld en ik benieuwd was naar het echte gewicht, heb ik die b'twin is gewogen, en het was toch hoger dan ik dacht.

Ha, normaal binnen dit en 2 maanden zou mijn nieuwe geleverd moeten worden en die zit rond de 8kg11,3kg voor een racefiets... WTF?
Als jij ooit iets van 8kg onder je kont krijgt ga je niet weten wat er gebeurd![]()

De stock wielen van den Decathlon zijn loeizwaar.11,3kg voor een racefiets... WTF?
Heb er nu ene van 8kg en dat weegt niks op gevoel. Kom wel van een fully MTB haha.Ha, normaal binnen dit en 2 maanden zou mijn nieuwe geleverd moeten worden en die zit rond de 8kg![]()
Staat het in feet mss?Iemand die weet hoe ik in garmin connect de hoogtemeters juist krijg van een koers. Net een gpx geupload van een vlakke rit en hij heeft bijna 1000hm aan in garmin connect.