Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ontvet maar een stuk of 2-3 keer. Beter te veel of te weinig want dat is wel de vereiste als je wil dat het goed gaat werken.Vraagje over die Squirt Lube. Om die goed aan te brengen moet je dus heel uw ketting in ontvetter leggen (15-30min), zien dat alles weg is, vervolgens even afspoelen in een sopje, droog maken, en dan die lube in overvloed aanbrengen?
Ik ga er me dit weekend eens aanzetten.
Welke ketting? Want 8k km en nog geen 0.5 lijkt me wel veelKetting vervangen na 8300km en ik zat nog niet op 0,5 rek. Kon dus nog mee gaan, maar toch preventief vervangen.
Ultegra. Wel van de zomerfiets die enkel met mooi weer buiten komt met wax.Welke ketting? Want 8k km en nog geen 0.5 lijkt me wel veel
Ontvet maar een stuk of 2-3 keer. Beter te veel of te weinig want dat is wel de vereiste als je wil dat het goed gaat werken.
Dan 3 x een goeie laag squirt aanbrengen. Tussen iedere keer liet ik een uur tussen.
Koersfiets in modder?Ultegra. Wel van de zomerfiets die enkel met mooi weer buiten komt met wax.
Mijn winterfiets met 105 ketting gaat wel maar een grote 3k mee. Maar die ziet dan wel echt af. Na iedere rit volledig in modder.
Ja in de winter hangt die toch 9 van de 10x helemaal in modder als het nat is.Koersfiets in modder?
Niet zoals bij een MTB uiteraard waar er zo'n klodden aan kunnen hangen overal. Maar als je in de winter op een natte baan gaat rijden hangt alles wel gewoon vol. Ik heb bij de Festive 500 van vorig jaar zo'n rit gereden waar het 's nachts geregend had, baan heel de dag nat. Over mijn hele fiets lag zo'n bruin-grijze film van het opspattend vuil.Koersfiets in modder?
Is idd veel maar hangt ook van het gebruik af natuurlijk. Als je altijd in droog weer rijdt, en altijd op het vlakke 180-200W trapt langs den dijk dan ziet dat niet af. Als je in slecht weer rijdt is dat al iets anders, als je regelmatig 1000W spurtjes trekt vanuit stilstand of je stoempt regelmatig een stevige puist omhoog dan zien die componenten veel meer af.Welke ketting? Want 8k km en nog geen 0.5 lijkt me wel veel
Buiten de wind viel het eigenlijk nog wel mee. Gisteren was het 14° en qua regen heel af en toe een bui.Met zo'n weer als nu vloek ik toch echt dat ik geen fietstrainer heb, en het ziet er al even slecht uit dit weekend.
Of in groep. Met die fiets doe ik ook de zondag de groepsritten van een 100 tal km dusja dan worden de benen ook al eens wat meer stil gehouden dan soloNiet zoals bij een MTB uiteraard waar er zo'n klodden aan kunnen hangen overal. Maar als je in de winter op een natte baan gaat rijden hangt alles wel gewoon vol. Ik heb bij de Festive 500 van vorig jaar zo'n rit gereden waar het 's nachts geregend had, baan heel de dag nat. Over mijn hele fiets lag zo'n bruin-grijze film van het opspattend vuil.
Is idd veel maar hangt ook van het gebruik af natuurlijk. Als je altijd in droog weer rijdt, en altijd op het vlakke 180-200W trapt langs den dijk dan ziet dat niet af. Als je in slecht weer rijdt is dat al iets anders, als je regelmatig 1000W spurtjes trekt vanuit stilstand of je stoempt regelmatig een stevige puist omhoog dan zien die componenten veel meer af.
Idem, toch maar eens zien voor er tegen volgende winter een aan te schaffen.Met zo'n weer als nu vloek ik toch echt dat ik geen fietstrainer heb, en het ziet er al even slecht uit dit weekend.