Bij "Mijn profiel", en dan aan de rechterkant heb je "Mijn statistieken". Daar kan je het jaartal veranderen.En waar precies? (niet betalend account)
Bovenaan die kolom kan je dan kiezen tussen je verschillende sporten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij "Mijn profiel", en dan aan de rechterkant heb je "Mijn statistieken". Daar kan je het jaartal veranderen.En waar precies? (niet betalend account)
Net even gekeken, de volle 3,6w/kg over de vulkaan. Tijd om terug wat te beginnen trainen precies!Vandaag al 9min afgezien in @Airjinx zijn virtuele wiel![]()
Bij u? Ik zat lagerNet even gekeken, de volle 3,6w/kg over de vulkaan. Tijd om terug wat te beginnen trainen precies!

Ja, bij mij. Nogal logisch dat het bij u lager is, wieltjeszuiger!Bij u? Ik zat lager
Maar Strava heeft het uitgesloten wegens onwaarschijnlijk![]()
Ik voelde nochtans nog altijd veel wind..Ja, bij mij. Nogal logisch dat het bij u lager is, wieltjeszuiger!
Merci voor de tip, vandaag ook verlengd.Vandaag mijn cycling Vlaanderen lidmaatschap verlengd, je kan ook gewoon een club selecteren waardoor je onmiddellijk de korting krijgt. Een heel pak eenvoudiger dan er zelf 1 aanmaken@Reverz
Merci voor de tip, vandaag ook verlengd.
Ik ben nu lid van Liever Bergaf Wechelderzande. Ik heb even moeten opzoeken waar Wechelderzande lag.