Thule heeft hun prijzen volgens mij elk jaar met 10% laten stijgen.
Ik heb ook nog een easyfold voor twee fietsen gekocht voor 230 euro ongeveer zo'n tien jaar geleden.
Tegenwoordig zijn de prijzen wel héél gortig.
Ook zou ik nooit meer een drager voor twee fietsen kopen, maar altijd voor 3.
Met fully mtb's is het toch altijd een gesukkel om ze er op te krijgen. Bij racefietsen misschien iets minder heet geval.
Ik zou ook geneigd zijn om naar andere merken te kijken.
Ik heb ook nog een easyfold voor twee fietsen gekocht voor 230 euro ongeveer zo'n tien jaar geleden.
Tegenwoordig zijn de prijzen wel héél gortig.
Ook zou ik nooit meer een drager voor twee fietsen kopen, maar altijd voor 3.
Met fully mtb's is het toch altijd een gesukkel om ze er op te krijgen. Bij racefietsen misschien iets minder heet geval.
Ik zou ook geneigd zijn om naar andere merken te kijken.


.
.