Zijn zo’n duatlon wedstrijden met of zonder stayeren? Als het zonder stayeren is zou ik ook bekijken of je een opzetstuur op het stuur krijgt.
Je hebt de twee, maar meestal zonder stayeren.
Blijkt inderdaad geen evidente te zijn om op de aero fietsen met hun cockpit stuur een opzetstuur te krijgen.
Bij Canyon is er een leuk systeem, maar lijkt enkel voor de gravel bike te zijn.
Op de vorige
Giant propel kon het ook, maar voor de nieuwste variant blijkt er ook (nog) niks te zijn.
Je moet vaak precies al bijna naar een alternatief stuur kijken, genre "
Vision Metron 4D Flat Di2".
Lijkt me ook geen evidente om die aero cockpit sturen zomaar te versteken? Zag op prijslijsten van winkels in dat geval een prijs per uur staan ipv vaste prijs

.
Om die reden neig ik nog meer naar de cube litening aero, daar lijkt het wel mogelijk te zijn met een
gelijkaardig stuur als het origineel.
Ik ben nog niet zeker dat ik vanaf dag 1 er ook TT-bars zou op willen gebruiken, maar het zou wel leuk zijn om de mogelijkheid te hebben, deze keer moet het
de fiets zijn.
Die cube is bijna niet leverbaar. Op papier een zeer mooie fiets, maar aan 1 raken (toch zeker hier in West-Vlaanderen) is bijna onbegonnen werk.
Als die propel uw ding is, ik dacht dat bij fietsen Wim Devos die advanced 1 ipv 4799 aan 3399 stond, dan is dat een no-brainer in mijn ogen.
Hier en daar wel nog een Cube litening gevonden in mijn maat, maar inderdaad niet evident, ik zoek ze ook wel over volledig België

.
Zien er knappe fietsen uit bij Wim Devos, wel jammer dat het in Nederland is.
Ik ga dit weekend ook eens op velofollies kijken.