Buiscommandeurs hadden ook hun voordelen. Zeker de oudere zonder index.Alé tis goed, sinds de buiscommandeurs zijn er geen verbeteringen meer gebeurd qua schakelprestaties![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Buiscommandeurs hadden ook hun voordelen. Zeker de oudere zonder index.Alé tis goed, sinds de buiscommandeurs zijn er geen verbeteringen meer gebeurd qua schakelprestaties![]()

Hij vergelijkt natuurlijk wel Ultegra mechanisch VS Ultegra Di 2. Niet Di2 VS buis commandeurs.Alé tis goed, sinds de buiscommandeurs zijn er geen verbeteringen meer gebeurd qua schakelprestaties![]()
Ik doe iets met mijn handen en er beweegt iets op mijn fiets, magic!Alé tis goed, sinds de buiscommandeurs zijn er geen verbeteringen meer gebeurd qua schakelprestaties![]()
Maar het zijn hier allemaal professionals die duizenden euro’s per raceweekend verdienen mss. Dan snap ik het ook.Voor die 500e die de DI2 extra kost, investeer ik liever eerst in betere wielen/powermeter. Vooral in wielen is met dat extra budget toch wel serieus winst te halen, nog zonder de discussie velg vs schijfrem.
Ongetwijfeld dat het beter schakelt, maar voor de gemiddelde wielertoerist is gewone ultegra al zwaar overkill
Idem, ik wil het ook allemaal, maar op een gegeven moment moet je kiezen wat je wilt. En het is soms schipperen.Maar het zijn hier allemaal professionals die duizenden euro’s per raceweekend verdienen mss. Dan snap ik het ook.
Vind de tech heel cool, maar dat is het ook.
Maar door die B die M en die C betaal je ook al meerIdem, ik wil het ook allemaal, maar op een gegeven moment moet je kiezen wat je wilt. En het is soms schipperen.
Ik kom van een oude fiets naar een BMC met Ultegra nu, serieuze verbetering, maar dat was al 3.5k en das toch best veel geld. Di2 zou dan al boven de 4k zijn, Das voor mij momenteel een brug te ver.

3.5k en Di2![]()
![]()
Dan kan je beter een echte premium fiets voor een budgetprijs taggen hé. Ik weet dat je een Canyon hater bent:Maar door die B die M en die C betaal je ook al meer
3.5k en Di2![]()
![]()
Voor een "Aero cockpit" wat veel zichtbare kabels maar voor 3400 euro wel een zeer mooi uitgeruste fiets.Dan kan je beter een echte premium fiets voor een budgetprijs taggen hé. Ik weet dat je een Canyon hater bent:
Canyon Ultimate CF SL Di2 Disc
3,5k - di2
maar ook een kilo lichter dan uw Cube, een carbon aerocockpit én betere wielen
En ook banden die je effectief kan gebruiken (GP5000 vs Grand Sports)
Het bestaat, automatisch schakelen, maar niet van ShimanoAutomatisch schakelen van Di2 obv trapfrequentie? 't is het eerste wat ik daarvan hoor![]()
Ik ben helemaal geen canyon hater, alleen bij die canyon komt nog extra (nou ja mss status Quo met 3%) en bij cube gaat er nog van de prijsDan kan je beter een echte premium fiets voor een budgetprijs taggen hé. Ik weet dat je een Canyon hater bent:
Canyon Ultimate CF SL Di2 Disc
3,5k - di2
maar ook een kilo lichter dan uw Cube, een carbon aerocockpit én betere wielen
En ook banden die je effectief kan gebruiken (GP5000 vs Grand Sports)
Ter info, geen extra invoertaksen/btw moeten betalen. Indien je op de site van SiS koopt zet je je land dus best op UK.De tax komt overeen met 21%, volgens mij is dat dus onze btw. Ik kan mis zijn, ik zal jullie op de hoogte houden![]()
Kan je je gebruikte deal nog eens posten? Wel wat teruggegaan in dit topic, maar precies toch al even geleden.Ter info, geen extra invoertaksen/btw moeten betalen. Indien je op de site van SiS koopt zet je je land dus best op UK.
Echt he. Zag het net op 't nieuws en was direct het eerste wat ik dacht.85 kindvriendelijke mtb routes.
Nu nog iets voor de volwassenen![]()
Dan is het wel ineens duidelijk welke helemaal niet de moeite zijn...85 kindvriendelijke mtb routes.
Nu nog iets voor de volwassenen![]()
Bwa als het een Luske van 5km is met een speelbos kan toch plezant zijn. Afhankelijk van wat er te spelen is in het bosDan is het wel ineens duidelijk welke helemaal niet de moeite zijn...