Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4,5w/kg is niet slecht! Not bad at all!
Topresultaten inderdaad!M'n FTP test is beter dan verwacht verlopen! Gedurende 20min heb ik 381W gereden, wat neerkomt op een FTP van 362W. Ik denk zelfs dat ik nog iets harder kon gaan, ik had een mooie negatieve split en de laatste 5min heb ik zelfs 400W gemiddeld gereden. Ik ben hier zo blij mee!![]()
Haha, de laatste maanden ben ik effectief met JOIN aan het trainenOngetwijfeld een JOIN gebruiker.![]()

Topresultaten inderdaad!
En hoeveel training (u/week en hoeveel maanden al?) en welk schema heb je hiervoor gebruikt? Eigen ervaring of echt met een trainer samengewerkt?

Gek hoe goed jij in de optimal zone blijft vind ik... Bij mij is dat toch meer een regenboog
![]()
ps: hoe voeg jij een attachment toe?
Havermout met Griekse yoghurt of Skyr en wat fruit?Wat eten jullie zoal na een ritje?
Ik fietste vroeger behoorlijk veel, maar had altijd een katerig gevoel achteraf. Mijn waterinname (500ml/u gemiddeld) is sterk verbeterd, maar ik struggle om een goeie opbouwende snack te vinden na een rit. Iets wat je inspanning niet teniet doet maar je waarmee je ook meteen rijkelijk aangevuld bent.
Ik zou graag weer meer fietsen ifv van conditie/gewichtverlies
Ik drink vooral heel veel en dat helpt wel tegen dat katergevoel. Heb ik ook een tijd last van gehad. En eigenlijk sinds ik etixx isotone drank in mijn bidon gebruik heb ik dat nooit meer. Met isostar had ik dat altijd.Wat eten jullie zoal na een ritje?
Ik fietste vroeger behoorlijk veel, maar had altijd een katerig gevoel achteraf. Mijn waterinname (500ml/u gemiddeld) is sterk verbeterd, maar ik struggle om een goeie opbouwende snack te vinden na een rit. Iets wat je inspanning niet teniet doet maar je waarmee je ook meteen rijkelijk aangevuld bent.
Je moet zien dat je na de rit voldoende koolhydraten en eiwitten binnen neemt.Wat eten jullie zoal na een ritje?
Toevallig dat je ook isostar gebruikt wel. Volgens mij zit er in isostar te weinig zout en teveel suiker maar heb de samenstelling nog nooit bekeken eigenlijk.Na de laatste rit at in deze:
Kmoet zeggen dat dit me wel smaakte en dat ik daarmee genoeg had ook. Het was wel maar een keuvelritje van een dik uurtje, maar toch.
Ik neem ook de tip van de Etixx mee. Voorlopig hou ik het bij isostar, maar misschien zit er daar ook te weinig in voor mij.
Toevallig dat je ook isostar gebruikt wel. Volgens mij zit er in isostar te weinig zout en teveel suiker maar heb de samenstelling nog nooit bekeken eigenlijk.
Als ik snel eens op de site kijk gebruiken ze wel natriumcitraat maar hoeveel? Vermoedelijk niet veel. 6d hun sportdranken bevatten veel natrium voor de zware zweters onder ons. Bij isostar gebruiken ze zo te zien ook enkel maltodextrine terwijl de 2:1 verhouding glucose fructose al wel langer standaard is. Ik zou precies voor een beter merk gaan.Toevallig dat je ook isostar gebruikt wel. Volgens mij zit er in isostar te weinig zout en teveel suiker maar heb de samenstelling nog nooit bekeken eigenlijk.
M'n FTP test is beter dan verwacht verlopen! Gedurende 20min heb ik 381W gereden, wat neerkomt op een FTP van 362W. Ik denk zelfs dat ik nog iets harder kon gaan, ik had een mooie negatieve split en de laatste 5min heb ik zelfs 400W gemiddeld gereden. Ik ben hier zo blij mee!![]()
Gek hoe goed jij in de optimal zone blijft vind ik... Bij mij is dat toch meer een regenboog
![]()
ps: hoe voeg jij een attachment toe?
Ah thx voor de tip bij de apotheek is het veel duurder.Interessante info! Hier ook altijd enorm katergevoel na het fietsen. Nochtans altijd genoeg drinken etc. Net eens de etixx besteld (farmaline 19€/1kg). Zien als het beter is.