Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 voor groen
Groen!
+1 Groen!Groen!
Wat een luxeprobleem er is geen verkeerd antwoord.Ik zit nog in de laatste twijfelfase. De Psychedelic Green of het wit (Opal)?
Psychedelic Green
Opal

Zo'n grote doos, wat zou daar nu toch kunnen in zitten?Na lang wikken en wegen, en eindeloos rondsurfen en opzoeken, vandaag op de bestelknop gedrukt voor een nieuwe Kona Hei Hei. Ik hobbel ondertussen al bijna 5 jaar rond op het vorig model en heb daar immens veel plezier mee beleefd. Ik hoop dat met zijn opvolger verder te zetten, en een goed baasje te vinden voor het oudje.
Mijn vrouw is nu al content dat ik niet meer gans de tijd promo's en reviews van fietsen onder haar neus ga duwen, dus het is grotendeels haar schuld!
.
. Dat stuk dus moeten afstappen want dat gaat toch niet zo goed met Pathfinder Pro's 
yupOp een 26' MTB voor kinderen: kan ik daar gewoon standaard (SPD) pedalen op installeren?
NorthWave heeft (of had) een kinderreeks die wel goed is. Ondertussen is mijne jeugdige MTBer 1m85 en maatje 46 in zijn schoenen dus ik ben niet echt meer up to date.Top, thanks!
Indien iemand nog tips heeft voor MTB schoenen voor jongens: let me know. Weinig te vinden online.
Mijn doos gewoon op de plaatselijke weggeef fb pagina gezet en had zelfs 3 kanidaten die hem wouden komen halen.Wat doen jullie met de transportdoos van een fiets? Ik krijg ze niet op zolder, trapopening is te klein. Dat ding is echt huge. Is daar een 2e handsmarkt voor? Weggooien lijkt me ook zonde.
Veel fietsenwinkels zijn blij als ge er een komt halen, die dingen nemen veel te veel plaats in en worden zelden hergebruikt. Maak er gewoon iemand blij mee door ze weg te geven, 't is makkelijk genoeg om zelf gratis aan een nieuw exemplaar te geraken.Wat doen jullie met de transportdoos van een fiets? Ik krijg ze niet op zolder, trapopening is te klein. Dat ding is echt huge. Is daar een 2e handsmarkt voor? Weggooien lijkt me ook zonde.
Vind ik wel een beetje overdreven bij Canyon.ik zag onlangs zo een canyon doos op 2dehands staan voor 5 euro. Laat de kinderen wat in den hof spelen met die doos, paar gaten in maken en nadien papier-karton en weg ...