ns_man
Well-known member
voor 50e mag je binnekort mijn garmin 800 hebben =)
Als de batterij daarvan nog degelijk is, stuur mij maar een pm aub

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor 50e mag je binnekort mijn garmin 800 hebben =)

Net een bestelling gedaan bij Decathlon, ben benieuwd. En kosten inderdaad niet veel als je vergelijkt met andere merken.Ik zou wat voeding uitproberen, bekijken wat je goed kan verteren en welke voeding je helemaal niet bevalt...
Ik heb repen en gels van Sis, dat kan ik wel verteren.
6D Nutrition is ook wel goed.
Maar zo'n repen kosten geld.
Probeer eens de sportrepen, fruit jellies en nougats van Decathlon, die zijn best ok en kosten een pak minder dan de 'grote' merken.
(Gele) Shimano? Nog nooit last gehad dat die los komen.Heb sinds vorige week nieuwe fietsschoenen. Een enorme verbetering tov mijn vorige, maar ik ben dus al een week aan 't sukkelen met die schoenplaatjes.
Ik heb de schroeven al echt goed aangevezen, en toch, na eens een paar keer in te klikken en los te klikken, zijn de plaatjes toch weer wat verschoven. Tegelijkertijd heb ik ook echt gewoon moeite om de goede positie te vinden.
Volgende maand mag ik mijn nieuwe fiets ontvangen en dan ga ik waarschijnlijk ook ineens een deftige bikefit laten gebeuren, maar tot dan, wat raden jullie me aan?
Doe dat eigenlijk zelden maar het is er wel aan te zienHoe wassen jullie uw hartslagband? Gewoon wat water of met wat wasproduct, of meteen in het machine?
maar dan gewoon met de hand en zeep onder doucheMee onder de douche en om de paar weken ook mee met de fietskledij in de wasmachine. Als ik dat niet doe, kan die wel eens raar beginnen doen door het zoutHoe wassen jullie uw hartslagband? Gewoon wat water of met wat wasproduct, of meteen in het machine?
.Ik nooit. Ik denk dat hij dik 6j oud is, gekocht bij de eerste Vivoactive van Garmin.Hoe wassen jullie uw hartslagband? Gewoon wat water of met wat wasproduct, of meteen in het machine?
Doe dat eigenlijk zelden maar het is er wel aan te zienmaar dan gewoon met de hand en zeep onder douche
Mee onder de douche en om de paar weken ook mee met de fietskledij in de wasmachine. Als ik dat niet doe, kan die wel eens raar beginnen doen door het zout.
Ik nooit. Ik denk dat hij dik 6j oud is, gekocht bij de eerste Vivoactive van Garmin.
Toevallig gisteren eens aan durven ruiken, op naar de volgende 6j
Vind ik dus ook. Ik ben maar een amateur en gebruik Zwift vooral in de winter om een beetje conditie te krijgen/behouden. In de zomer zit ik altijd op de mtb maar ik had al snel door dat je op de weg een minimale basisconditie moet opbouwen om beter te kunnen mountainbiken. Ik heb echter een bloedhekel aan op de weg te fietsen en zo ben ik uiteindelijk op Zwift gestuit. Prachtig programma, maar als er 1 ding is dat me tegen steekt is het wel die powerups tijdens races.Die power-ups horen toch niet in een race...

, 20sec sprint > 1000w (maar voor mijn gewicht is dat ook niet speciaal natuurlijk).Eiffelgebied is ook wel leuk anders.Wij waren van plan om met 3 vrienden te gaan fietsen in de Vogezen begin Juni.
We kunnen nog annuleren tot 24 April, dus ik vrees dat we toch gaan moeten annuleren voor de zekerheid.
We waren nu op zoek naar een alternatief en hadden misschien in gedachte om in de Ardennen wat te fietsen. We wouden dan 1 of 2 dagen op een plaats verblijven en dan ons verplaatsen naar een ander plaatsje in de Ardennen of Luxemburg.
Nu vroeg ik me af wat de mooiste plaatsen zouden zijn?
Onze vriendinnen gaan ook mee dus zouden onze spullen kunnen meenemen, maar er moeten dus liefst ook wat toeristische plekjes aanwezig zijn.
Een pak minder dan op Zwift maar eigenlijk vind ik dat geen slechte zaak. Zwift vind ik vaak te druk, hoe vreemd dat dat ook mag klinken want het is uiteindelijk maar virtueel.@_Pe_ zit daar veel volk op?
Hoop de rollen weer te kunnen opbergen (op mss eens een ramp test na) voor een tijdje maar je weet maar nooit![]()
Puur qua landschap vind ik qua streken de Viroin en Gaume wel de moeite, zelfde geldt voor de streek rond Malmedy en - zoals al aangehaald - Bütchenbach. Vroeger heb ik ook wel mooie fietstochten gemaakt rond Trois Ponts, redelijk wat goeie hellingen daar in de buurt.Wij waren van plan om met 3 vrienden te gaan fietsen in de Vogezen begin Juni.
We kunnen nog annuleren tot 24 April, dus ik vrees dat we toch gaan moeten annuleren voor de zekerheid.
We waren nu op zoek naar een alternatief en hadden misschien in gedachte om in de Ardennen wat te fietsen. We wouden dan 1 of 2 dagen op een plaats verblijven en dan ons verplaatsen naar een ander plaatsje in de Ardennen of Luxemburg.
Nu vroeg ik me af wat de mooiste plaatsen zouden zijn?
Onze vriendinnen gaan ook mee dus zouden onze spullen kunnen meenemen, maar er moeten dus liefst ook wat toeristische plekjes aanwezig zijn.
Vandaag was het de tweede race van seizoen 3 van de zwift racing league.
Ik rijd mee in categorie B. Drie rondes Beach Island Loop stonden op het menu voor 38km.
Een vlak parcours met één gravelklim.
De rolweerstand op die gravelklim is echt gigantisch. Da's voor iedereen hetzelfde, zou je denken. Ware het niet dat er een Steamroller upgrade is. Dit zorgt ervoor dat je (40 sec?) de rolweerstand van asfalt ervaart op eender welke ondergrond. Op de klim van ongeveer een minuut bleek het om een besparing van 5-9 seconden te gaan.
Na de eerste beklimming nog kunnen aanklampen, bij de tweede beklimming was het game over en heb ik mij moeten laten zakken naar de achtervolgende groep. Race kapot gemaakt door de power up. Geen enkele keer zelf de pletwals gekregen helaas. Uiteraard drama op facebook
Beetje teleurgesteld, maar kansloos als je tot de 'have not' groep behoorde.
Op naar volgende week voor NYC After Party - 37km met 440 hoogtemeters.