poeperman
Well-known member
ik heb die nu besteld, zal het laten weten. Volgens mij niet eigenlijk, en daarvoor heb ik hem ook gekochtKan daar een laptop in?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb die nu besteld, zal het laten weten. Volgens mij niet eigenlijk, en daarvoor heb ik hem ook gekochtKan daar een laptop in?

Volgende week kan je er al 70 komen doen!Volgend jaar toch ook maar de 70km pakken.
Eerste stuk van het de 60km lus was mooiste van de rit.
Dan zit ik op de basket.Volgende week kan je er al 70 komen doen!
Gisteren ritje gedaan van 90km door de Westhoek. Het vermogen van mijn 4iii komt precies niet in Strava. Via Wahoo element komt het er wel op en Strava lijkt wel de rest over te nemen van afstand en snelheid enz. Of moet je een abonnement hebben om die vermogens er in te krijgen.
. op een ribbeltje in het fietspad langs een steenweg het vermelden niet waard eigenlijk.En dat is die Berria Belador?Zondag de eerste echte rit met de koersfiets sinds ik hem 2 weken heb, en na 12 km hoor ik ineens een enorme knal. Dacht eerst band gesprongen ofzo, maar bleek een kaderbreuk te zijn. op een ribbeltje in het fietspad langs een steenweg het vermelden niet waard eigenlijk.
Soit is sowieso garantie want zal wel een productiefout geweest zijn, maar er zat al 3 maand vertraging op en vrees ervoor dat de vervanging hier opeens op een week gaat staan.
Bestaat er iets zoals een groothandel voor fietskledij/schoenen in het Antwerpse?
Een winkel waar ik een hoop verschillende merken kan passen en een hoop accessoires kan vergelijken.
Of moet ik dan sowieso online?
Ik begrijp niet dat iemand zo lang wacht op ne fiets...maar er zat al 3 maand vertraging op
Tgoh, heeft er toch al redelijk veel verkocht en heeft nog geen enkele keer dat probleem gehad. Brute pech gewoon vrees ik. Maakt het wel niet minder zuurEn dat is die Berria Belador?
Toch ook geen reclame me dunkt…

was een aankoop bij een bevriende fietshandelaar en het is nu niet dat ik die midden in de winter binnen de 2 weken nodig had.Ik begrijp niet dat iemand zo lang wacht op ne fiets...
Zelfs in het midden van corona had ik mijn Canyon binnen de 2 weken.
Hier is ne bekende waar oa Stuyven ook gaat: https://www.paulborgions.be/Iemand die een goede podoloog kent/ervaring heeft die ook custom zoolen maakt? Maakt niet uit waar in BE.
Ik begrijp niet dat je niet even kan wachten en dan maar snel besteld wat leverbaar isIk begrijp niet dat iemand zo lang wacht op ne fiets...
Zelfs in het midden van corona had ik mijn Canyon binnen de 2 weken.
Ge wilt die fiets toch eens effectief gezien hebben in het echt? In uw maat?Ik begrijp niet dat je niet even kan wachten en dan maar snel besteld wat leverbaar is
Gho ja, ik zit meestal met de grootste maten. Die staan niet in showrooms. Ik zie een fiets staan, zeg ik: ja, die wil ik en antwoord mijn fietsenmaker: is besteld! leverdatum 6 weken!Ge wilt die fiets toch eens effectief gezien hebben in het echt? In uw maat?
Enige fiets waar ik ooit op heb gewacht is die Canyon. Al de rest was binnen de week afhaalbaar.
Hoe gaan jullie dan naar de winkel? Ge koopt die uit een boekske? Of ge ziet die daar staan in een andere maat? Ik kies altijd gewoon een fiets die aanwezig is in de showroom?
Overigens met auto's exact hetzelfde. Ik heb nog nooit langer dan een week gewacht op een auto die ik kocht... Ik zeg gewoon: 'den deze die hier staat wil ik hebben'.
Zoals @Voidski aangeeft zijn die zelden in mijn maat binnen. Enkel MTB heb ik uit winkel gekocht omdat met corona er geen te vinden waren (en ze wouden ook amper leasen) en die ook nog eens met juiste afmontage was (maar dan moest ik ook nog wachten op droppen en ook maar gewoon de eerste genomen die leverbaar was)Ge wilt die fiets toch eens effectief gezien hebben in het echt? In uw maat?
Enige fiets waar ik ooit op heb gewacht is die Canyon. Al de rest was binnen de week afhaalbaar.
Hoe gaan jullie dan naar de winkel? Ge koopt die uit een boekske? Of ge ziet die daar staan in een andere maat? Ik kies altijd gewoon een fiets die aanwezig is in de showroom?
Overigens met auto's exact hetzelfde. Ik heb nog nooit langer dan een week gewacht op een auto die ik kocht... Ik zeg gewoon: 'den deze die hier staat wil ik hebben'.
)Ja.ik heb die nu besteld, zal het laten weten. Volgens mij niet eigenlijk, en daarvoor heb ik hem ook gekocht![]()
Ge wilt die fiets toch eens effectief gezien hebben in het echt? In uw maat?
Een rek is geen probleem, zo lang het compatibel is met 29" gaan zo goed als alles wel passen. Een setje alu spatborden (ik denk dan richting bv SKS Bluemel) is een ander paar mouwen: op een geveerde vork zitten geen montagepunten, en de kader heeft geen achterbrug om een spatbordklem te monteren. Ik kan ook niet zien of er achter de trapas een schroefgat zit voor bevestiging onderaan; enkel het bevestigingspunt ter hoogte van de derailleur is zichtbaar op de foto. Op de pdf wordt ook een plastieken setje met klembevestiging aangeraden blijkbaar, dus mogelijk komt er per definitie enig gebricoleer aan te pas, en vooraan komt het mogelijk neer op een ander vork steken als het echt alu spatborden moeten zijn.Ik heb een Trek mountainbike, maar zou dit beetje willen ombouwen voor werk-woonverkeer.
Dus zou een spatbord opzetten (voor en achter), maar niet zo een plastiek ding. Zo vast alu achtig zoals een stadsfiets, wrs zelf bagagedrager.
Kan iemand mij helpen om een juiste online te bestellen? Ik graak er niet wijs aan uit op hun pdf
Mijn MTB
Marlin 6 gen 2 - Trek Bikes (BE)
Ontdek je volgende prachtige fiets met Marlin 6. Bekijk de fiets en bezoek je lokale Trek-dealer.www.trekbikes.com