Ja, Chauffagist wist mij te vertellen dat ik daar best 7w/kg trap om mee te zijn.
Jokes aside; Ik heb dat toen in Vogezen ook voor gehad, maar was toen wel 25min+ in zone4 (waaay too long). Deze keer is het max. 10 min, maar ik ga wel hartslag in het oog houden zodat ik het niet opnieuw voor heb.
Heb mij trouwens wel meer vooraan gezet, je kan altijd terugvallen als het alsnog te hard gaat was mijn idee
Tot slot: hoe is de bevoorrading? Deze keer helaas niemand mee om bidons te geven.
Die eerste klim ligt erin om een schifting te maken. En vooraan wordt er echt wel heel hard gereden.
En in de groepen daarachter ook gewoon. Vorig jaar reden we in het vlakke stuk achter de klim constante 45km/h en meer. Tot de splitsing van de medio toen draaide de helft van de groep af voor de medio.
Als je bevoorrading van de organisatie nodig hebt dan zal je toch echt wel benadeeld zijn.
Het gaat ook goed warm zijn dus ga je ook wel alle posten moeten doen, zeker omdat ik schat dat je toch 4u in het zadel zult doorbrengen.
die website van de Charly Gaul GF, jemineeeee
Gelukkig is de organisatie wel goed mee met zijn tijd

De site is inderdaad wat in de tijd blijven steken. Maar goed golazo en een mooie site maken daarom geen betere GF, integendeel.
Laatst bewerkt:
.