De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

:thinking: fietskledij is nu toch niet bijzonder moeilijk te vinden? Van Eyck, Fashion for Cycling, Futurum, Mantel, Bike24, ... het aanbod is eindeloos. Of mis ik iets in jouw vraag?

Hij zoekt, denk ik, specifiek naar een hele set als pakket (dus lange en korte broek, jas, gilet,...).

Yes, thx.
Ontwerpen zijn nu niet direct mijn ding maar zoiets zoek ik dus
Alles los kopen uit een collectie? Al is windstopper lastiger
Zie bv Vermarc (https://www.vermarcsport.com/nl/heren/fietskleding? en selecteren op collecties) of bioracer heeft dat ook wel
Al kan je natuurlijk ook gewoon zelf iets maken: https://shop.bioracer.com/nl/pages/custom-cycling-apparel maar wel minimaal 10 stuks nodig / https://configurator.vermarcsport.com/?lang=nl
Al bij Gobik ook eens gevraagd (want daar zijn het maar 5 stuks) voor zelf iets te maken maar je moet per artikel 5 stuks hebben...

Yes, thx.

Al bij Gobik ook eens gevraagd (want daar zijn het maar 5 stuks) voor zelf iets te maken maar je moet per artikel 5 stuks hebben...
Zouden we niets van BG kunnen laten maken bij Gobik? Er zullen wel rap 5 geïnteresseerden zijn vermoed ik als de prijs meevalt? Ik heb een vriend die bij Cyklab werkt (zij werken nauw samen met gobik) waarbij ik mss ook eens kan informeren of er iets aan de prijs kan gedaan worden.

Ik heb van Cyklab een shirt en korte broek voor iets van een 85€ kunnen kopen en het is wel topkwaliteit en het vetste tenue van al deze dat ik heb.

Yes, thx.

Maar… waarom?

Als je gewoon een korte zwarte (of donkerblauwe) broek koopt kan je die combineren met zo goed als alle jerseys.

Koop dan een mouwloos vestje dat past bij jouw twee/drie jerseys, en een lange vest die past bij… de korte broek.

Op die manier past uw nieuwe lange broek ook bij je nieuwe vest.

En dan rij je niet rond met brol.

Laatst bewerkt:
Zouden we niets van BG kunnen laten maken bij Gobik? Er zullen wel rap 5 geïnteresseerden zijn vermoed ik als de prijs meevalt? Ik heb een vriend die bij Cyclab werkt (zij werken nauw samen met gobik) waarbij ik mss ook eens kan informeren of er iets aan de prijs kan gedaan worden.
Vermarc doet dat per 10, spotgoedkoop voor goeie dingen, zeker die PR.R broeken

:thinking: fietskledij is nu toch niet bijzonder moeilijk te vinden? Van Eyck, Fashion for Cycling, Futurum, Mantel, Bike24, ... het aanbod is eindeloos. Of mis ik iets in jouw vraag?
En anders (semi-)online merken genoeg ook: Rapha, LeCol, , MAAP, Peloton de Paris, PEdALED.... de ene al (véél) duurder dan de andere maar goed, keuze genoeg. Als je bij LeCol een actie kan combineren met een Strava discount code kan je daar vaak vrij goedkoop wat scoren en dat gerief is imo al bij al best goed.

Is er iets mis met Castelli, want koop dat eigenlijk altijd, maar misschien ben ik niet op de hoogte van andere merken met een betere prijs/kwaliteit verhouding 😃

Is er iets mis met Castelli, want koop dat eigenlijk altijd, maar misschien ben ik niet op de hoogte van andere merken met een betere prijs/kwaliteit verhouding 😃
Ik koop ook heel vaak castelli. Vind ik echt wel topkwaliteit + heel vaak mooie prijsjes te vinden.
Voor het eerst nu ook eens een van rysel winterbroek gekocht voor op de racer. Ben benieuwd!

Bioracer vind ik top maar de designs zien er stilaan allemaal uit of ze door een gepensioneerde ontwerper zijn gemaakt.

Gobik is ook top en moderne look

Ekoi ben ik ook zeer tevreden van en als je geduldig kan wachten op een deal op wat je zoekt ook goedkoper dan de andere opties van gelijkaardige kwaliteit. (Perf en racing reeksen)

Castelli broeken zitten nooit zo goed bij mij als bovenstaande merken maar is natuurlijk verschillend per persoon.

Castelli hanteert nog vaak gedateerde designs.
En er hangt een bompa sfeer rond. Maar kwalitatief is daar geen enkel probleem mee, integendeel.

Ik snap ook de vraag niet zo goed. Binnen een collectie kan je alles combineren, want daar dient een collectie voor.
Daarbij zoals poeper zegt, een zwarte korte en lange broek en een zwart windvestje en qua jersey is alles combineerbaar.
Ik zou zelfs geld geven om niet in die vaak spuuglelijke toeristenoutfits te moeten rijden.

Wij zitten met de club met bioracer gerief. Goed gerief maar ik moet toch zeggen dat rapha en MAAP ook wel goed gerief heeft.
Gobik is afhankelijk welke reeks je neemt, sommige dingen zijn toch niet zo goed. En de tijd dat ze prijsbreker waren is toch ook wel over.

Castelli hanteert nog vaak gedateerde designs.
En er hangt een bompa sfeer rond. Maar kwalitatief is daar geen enkel probleem mee, integendeel.

Ik snap ook de vraag niet zo goed. Binnen een collectie kan je alles combineren, want daar dient een collectie voor.
Daarbij zoals poeper zegt, een zwarte korte en lange broek en een zwart windvestje en qua jersey is alles combineerbaar.
Ik zou zelfs geld geven om niet in die vaak spuuglelijke toeristenoutfits te moeten rijden.

Wij zitten met de club met bioracer gerief. Goed gerief maar ik moet toch zeggen dat rapha en MAAP ook wel goed gerief heeft.
Gobik is afhankelijk welke reeks je neemt, sommige dingen zijn toch niet zo goed. En de tijd dat ze prijsbreker waren is toch ook wel over.
Bwa de tijd van die lelijke shirts vol reclame ligt toch ook achter ons. Buiten sommige clubs die nog altijd hun begin jaren 2000 outfits niet upgedate hebben. Ik vind deze van onze club echt mooi, die werden ook gemaakt door een grafisch bureau. En van vele andere clubs ook.

De reclame staat er gewoon in het klein op op de zakjes op de rug van het shirt.

Voor de geinteresseerden. De core body temperatuur sensor v2 staat bij futurmum kn uitverkoop. Valt nog te koppelen met de €20 code.
Heb zo nu eentje op de kop getikt voor €259, goedkoopste dat ik hem ooit heb weten staan.

Bwa de tijd van die lelijke shirts vol reclame ligt toch ook achter ons. Buiten sommige clubs die nog altijd hun begin jaren 2000 outfits niet upgedate hebben. Ik vind deze van onze club echt mooi, die werden ook gemaakt door een grafisch bureau. En van vele andere clubs ook.

De reclame staat er gewoon in het klein op op de zakjes op de rug van het shirt.
Bwa, kom eens hier aan de kust rijden, toch veel clubs met zeer ouderwetse shirts, meestal met reclame op van één of andere agence. Nuja ik ben niet in een club en koop gewoon zelf neutrale kleuren.

Terug
Bovenaan