poeperman
Well-known member
50mm's en kop trekken aan 33!Most ridiculous post ever.....
Het seizoen zit er nooit op! Dikkere bandjes en gaan!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
50mm's en kop trekken aan 33!Most ridiculous post ever.....
Het seizoen zit er nooit op! Dikkere bandjes en gaan!
fietskledij is nu toch niet bijzonder moeilijk te vinden? Van Eyck, Fashion for Cycling, Futurum, Mantel, Bike24, ... het aanbod is eindeloos. Of mis ik iets in jouw vraag?
Klopt, dus een beetje zoals het Feryn pakket maar dan liefst wat modieuzerHij zoekt, denk ik, specifiek naar een hele set als pakket (dus lange en korte broek, jas, gilet,...).

Alles los kopen uit een collectie? Al is windstopper lastigerKlopt, dus een beetje zoals het Feryn pakket maar dan liefst wat modieuzer![]()
zoiets dus: https://www.fietskledingvoordeel.nl/fietskledingsets/allseasonsset?page-size=12Hij zoekt, denk ik, specifiek naar een hele set als pakket (dus lange en korte broek, jas, gilet,...).
Yes, thx.
Al bij Gobik ook eens gevraagd (want daar zijn het maar 5 stuks) voor zelf iets te maken maar je moet per artikel 5 stuks hebben...Alles los kopen uit een collectie? Al is windstopper lastiger
Zie bv Vermarc (https://www.vermarcsport.com/nl/heren/fietskleding? en selecteren op collecties) of bioracer heeft dat ook wel
Al kan je natuurlijk ook gewoon zelf iets maken: https://shop.bioracer.com/nl/pages/custom-cycling-apparel maar wel minimaal 10 stuks nodig / https://configurator.vermarcsport.com/?lang=nl
Klopt, dus een beetje zoals het Feryn pakket maar dan liefst wat modieuzer![]()
Zouden we niets van BG kunnen laten maken bij Gobik? Er zullen wel rap 5 geïnteresseerden zijn vermoed ik als de prijs meevalt? Ik heb een vriend die bij Cyklab werkt (zij werken nauw samen met gobik) waarbij ik mss ook eens kan informeren of er iets aan de prijs kan gedaan worden.Yes, thx.
Ontwerpen zijn nu niet direct mijn ding maar zoiets zoek ik dus
Al bij Gobik ook eens gevraagd (want daar zijn het maar 5 stuks) voor zelf iets te maken maar je moet per artikel 5 stuks hebben...
Maar… waarom?Yes, thx.
Ontwerpen zijn nu niet direct mijn ding maar zoiets zoek ik dus
Al bij Gobik ook eens gevraagd (want daar zijn het maar 5 stuks) voor zelf iets te maken maar je moet per artikel 5 stuks hebben...
Vermarc doet dat per 10, spotgoedkoop voor goeie dingen, zeker die PR.R broekenZouden we niets van BG kunnen laten maken bij Gobik? Er zullen wel rap 5 geïnteresseerden zijn vermoed ik als de prijs meevalt? Ik heb een vriend die bij Cyclab werkt (zij werken nauw samen met gobik) waarbij ik mss ook eens kan informeren of er iets aan de prijs kan gedaan worden.
En anders (semi-)online merken genoeg ook: Rapha, LeCol, , MAAP, Peloton de Paris, PEdALED.... de ene al (véél) duurder dan de andere maar goed, keuze genoeg. Als je bij LeCol een actie kan combineren met een Strava discount code kan je daar vaak vrij goedkoop wat scoren en dat gerief is imo al bij al best goed.fietskledij is nu toch niet bijzonder moeilijk te vinden? Van Eyck, Fashion for Cycling, Futurum, Mantel, Bike24, ... het aanbod is eindeloos. Of mis ik iets in jouw vraag?
Eventueel op de webshop van doltcini? Daar staat altijd alles in promo, misschien wel wat zoeken voor iets modieus in je maat, de hoogste kortingen lijken voor xs en xxl (wel kleine maten) te zijnKlopt, dus een beetje zoals het Feryn pakket maar dan liefst wat modieuzer![]()
.
Ik koop ook heel vaak castelli. Vind ik echt wel topkwaliteit + heel vaak mooie prijsjes te vinden.Is er iets mis met Castelli, want koop dat eigenlijk altijd, maar misschien ben ik niet op de hoogte van andere merken met een betere prijs/kwaliteit verhouding![]()
Castelli hanteert nog vaak gedateerde designs.Is er iets mis met Castelli, want koop dat eigenlijk altijd, maar misschien ben ik niet op de hoogte van andere merken met een betere prijs/kwaliteit verhouding![]()
Bwa de tijd van die lelijke shirts vol reclame ligt toch ook achter ons. Buiten sommige clubs die nog altijd hun begin jaren 2000 outfits niet upgedate hebben. Ik vind deze van onze club echt mooi, die werden ook gemaakt door een grafisch bureau. En van vele andere clubs ook.Castelli hanteert nog vaak gedateerde designs.
En er hangt een bompa sfeer rond. Maar kwalitatief is daar geen enkel probleem mee, integendeel.
Ik snap ook de vraag niet zo goed. Binnen een collectie kan je alles combineren, want daar dient een collectie voor.
Daarbij zoals poeper zegt, een zwarte korte en lange broek en een zwart windvestje en qua jersey is alles combineerbaar.
Ik zou zelfs geld geven om niet in die vaak spuuglelijke toeristenoutfits te moeten rijden.
Wij zitten met de club met bioracer gerief. Goed gerief maar ik moet toch zeggen dat rapha en MAAP ook wel goed gerief heeft.
Gobik is afhankelijk welke reeks je neemt, sommige dingen zijn toch niet zo goed. En de tijd dat ze prijsbreker waren is toch ook wel over.
Bwa, kom eens hier aan de kust rijden, toch veel clubs met zeer ouderwetse shirts, meestal met reclame op van één of andere agence. Nuja ik ben niet in een club en koop gewoon zelf neutrale kleuren.Bwa de tijd van die lelijke shirts vol reclame ligt toch ook achter ons. Buiten sommige clubs die nog altijd hun begin jaren 2000 outfits niet upgedate hebben. Ik vind deze van onze club echt mooi, die werden ook gemaakt door een grafisch bureau. En van vele andere clubs ook.
De reclame staat er gewoon in het klein op op de zakjes op de rug van het shirt.
Waarom zou je dat als niet-prof gebruiken?Voor de geinteresseerden. De core body temperatuur sensor v2 staat bij futurmum kn uitverkoop. Valt nog te koppelen met de €20 code.
Heb zo nu eentje op de kop getikt voor €259, goedkoopste dat ik hem ooit heb weten staan.