Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De beste handlbar wrapping tutorial, hands down.Einde van een tijdperk

Zijn er hier ervaringsdeskundigen op vlak van retour en forme na een langdurige blessure?
Begin november ben ik tijdens een sprint uit mijn pedaal geschoten en met mijn voet tegen mijn voorwiel beland. Wonder boven wonder recht gebleven, maar wel met gescheurde ligamenten en avulsiefractuur in de enkel (stukjes bot mee afgetrokken door het scheuren van de ligamenten) tot gevolg. Na een dikke 1.5 maand immobilisatie met gips en later brace ben ik sinds twee weken begonnen met kinesitherapie. Stap 1 is terug wandelen, want langzaam maar zeker vorm begint te krijgen. Rustig fietsen, eventueel op rollen, is hopelijk niet veraf meer. Volgens de dokters ziet alles er wel "OK" uit op de beeldvorming en zal op termijn alles volledig herstellen. Voor zaken zoals lopen etc... zal het wel nog een aantal maand duren eer de ligamenten voldoende sterk zijn terug gegroeid.
Indien iemand in hetzelfde schuitje heeft gezeten, hoe snel kwam de vorm terug en hoe verliep de opbouw van belasting? Ik veronderstel dat ook de kracht-component een grote rol zal spelen (mijn rechterkuit is echt hilarisch klein geworden lol). Ik zou in mei graag terug meerijden in Etalle en ben ook ingeschreven voor de Maratona in juli, maar ben benieuwd op welk niveau ik daar ga kunnen meerijden. De voorbije 4 jaar reed ik wel consistent 10 a 15k km per jaar, heel het jaar door, dus de basis zit wel OK denk ik.
Benieuwd naar jullie eventuele ervaringen![]()

gobik.Iemand een goede tip voor kwalitatieve Europese fietskledij die niet volledig van de pot gerukte prijzen heeft?
Vroeger La Passione, dat bestaat niet meer maar is herrezen onder de naam Noove. Zeer minimalistisch, maar heel mooi en kwalitatief voor een relatief lage prijs (en altijd zotte solden).
Sportful hun broeken zijn alleszinds vreselijk. Hun maten voor wielershirts trekken ook nergens opCraft heeft ook nog fijne spullen, en betaalbaar. Rogelli is ook betaalbaar. Sportful, zeker in sale.

Maatvoering is idd geschift. Maar wat vind je vreselijk aan hun broeken? Ik heb er uit zowel de supergiara als fiandre reeks, en die vind ik top.Sportful hun broeken zijn alleszinds vreselijk. Hun maten voor wielershirts trekken ook nergens op![]()
De kwaliteit van hun zemen vind ik niet goed. Heb wel 2 assos broeken er naast liggen in de kast.. heb vb ook een broek van vermarc en dat zeem voelt bij mij stukken beter.Maatvoering is idd geschift. Maar wat vind je vreselijk aan hun broeken? Ik heb er uit zowel de supergiara als fiandre reeks, en die vind ik top.
Ook geen fan van hun zemen, ik ben nochtans niet teer op dat vlak maar met sportfull heb ik rap last en wondjes. Ik draag altijd Gobik en Bioracer.De kwaliteit van hun zemen vind ik niet goed. Heb wel 2 assos broeken er naast liggen in de kast.. heb vb ook een broek van vermarc en dat zeem voelt bij mij stukken beter.
Zal ook wel persoonlijk zijn