Haha, ooit een continental crossking verkeerd opgelegd. Meteen na monteren gezien. Foert gezegd, en nooit iets van gemerkt...Deze week bij het afstoffen van mijn MTB ontdekt dat de achterband (Schwalbe Rapid Rob) er al jaren in de verkeerde richting opligt.
'k heb twee dagen Houffalize achter de rug met de mountainbike.
Er gaat toch nog wat gesleuteld moeten worden aan de voedingsstrategie. Op dag één ging het goed tot kilometer 65 van de 93. Op kilometer 65 zitten zoeken naar waar mijn gps me wilde sturen, maar niet gevonden. Ik vermoed dat het pad niet meer bestaat. Dan maar afgeslagen en nog twee rondes op het oude WK-parcours erbij genomen om af te klokken 77 km en 2300 hoogtemeters
Dag twee korter parcours, 61km met 1600 hoogtemeters. Het was helaas ook niet heel erg veel soeps. Dat belooft niet veel goeds voor de vijf dagen die ik na elkaar moet verteren in juni

Nog een koe tegengekomen met haar hoofd geklemd tussen twee bomen. Stond er zeker al een hele tijd, enorm veel kwijl onder haar bek. Even wat geprobeerd om ze wat op te jutten zodat ze vele moeite deed om naar achter te gaan. Geen beweging. Uiteindelijk 'fuck it' een 112 gebeld
"Quelle est votre urgence?" kreeg een ietwat vreemd antwoord. Coördinaten doorgegeven en ze stuurden de brandweer erop af. Een minuut nadat ik heb gebeld schiet dat beest gigantisch in paniek, begint haast te steigeren en raakt vrij.Teruggebeld naar 112 dat het in orde was