Alé dan. Dit is nu via de Demer naar Aarschot gereden maar je kan ook via Holsbeek - Gelrode rijden.
https://strava.app.link/n4Sbl8bajgb
https://strava.app.link/n4Sbl8bajgb
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Regels in Vlaanderen, Wallonie en Brussel zijn anders:ak in discussie gaan. Gisteren 3x een opmerking gemaakt tegen wandelaars met loslopende honden dat hun hond aan de leiband moet omdat die vlak voor onze fietsen sprongen... Krijgt ge dan de opmerking "ge moet gewoon trager fietsen". We staan daar dan te discussiëren met de vrouw wiens hond de val heeft veroorzaakt... Telefoonnummer en foto van id kaart meegekregen. De vrouw in kwestie was meegaand en besefte dat ze in fout was. Komt daar één of andere bejaarde mens zich ermee moeien; letterlijk: "laat u niet vangen mevrouw!! Die fietsers fietsen veel te snel, moesten ze trager fietsen gebeurden er geen accidenten!! Laat u niet vangen!! Ze mogen hier wettelijk maar 5 km/uur rijden want dat is de snelheid van de wandelaars en ze mogen niet sneller!!". Niet te vatten... We reden dan nog niet eens snel, denk +- 15 km/u bergop terwijl dat beest vlak naar onze fietsen kwam gelopen en we moesten uitwijken...
Klopt, heb achteraf ook de regels opgezocht.Regels in Vlaanderen, Wallonie en Brussel zijn anders:
"In Wallonië moet een hond altijd aan de leiband. In Vlaanderen geldt hetzelfde uitgezonderd in een aantal kleinere zones. In Brussel is de leiband enkel verplicht in beschermde zones."
Maakt het al een soepje, heb dat ook al altijd gemerkt als ik er kwam. Ben al over leibanden gereden

Zo een sportful hotpack is een goed regenjasje en kun je klein opvouwen.Aanbevelingen voor winddichte regenjasjes (betaalbaar maar toch deftig)?
Mijn laatste twee ritten buiten ging het zogezegd niet regenen. Heb precies moeite met me te kleden voor dit weer van afgelopen en komende dagen!
MTB doe ik liefst op zaterdag dan is het idd rustiger in bosDe realiteit is gewoon dat je daar moet wegblijven op zondag, het is niet anders.
Vorige zomer heb ik een toer door het zonienwoud gedaan, het was op een doordeweekse dag en toen al zeker een keer of 10 vaart moeten minderen voor een loslopende hond. En ja, die mensen vinden allemaal dat de regels niet voor hen gelden.
Ook altijd sympathiek... gewoon even vragen of het stoort, en uw tijd op kop meedoen.ideaal om wat in de wielen te gaan zitten bij wildvreemden
Ik ben een spurter, ik pak enkel de laatste 100m overOok altijd sympathiek... gewoon even vragen of het stoort, en uw tijd op kop meedoen.
.De realiteit is gewoon dat je daar moet wegblijven op zondag, het is niet anders.
Vorige zomer heb ik een toer door het zonienwoud gedaan, het was op een doordeweekse dag en toen al zeker een keer of 10 vaart moeten minderen voor een loslopende hond. En ja, die mensen vinden allemaal dat de regels niet voor hen gelden.
Dan zou ik precies toch 2 broeken nemen? Of je moet ze elke avond wassen en zien dat ze droog is dag ernaIemand aanraders voor een hele goede broek?
Zal gebruikt worden voor ritten van meer dan 10 uur en ook voor op vakantie om meerdere dagen na elkaar te fietsen.
Ik heb nu wel een redelijk goede broek, maar na 5-6 uur begint mijn gat toch zeer te doen.
Iemand aanraders voor een hele goede broek?
Zal gebruikt worden voor ritten van meer dan 10 uur en ook voor op vakantie om meerdere dagen na elkaar te fietsen.
Ik heb nu wel een redelijk goede broek, maar na 5-6 uur begint mijn gat toch zeer te doen.
Ja heb natuurlijk al een paar broeken, maar had er graag nog 1 hele degelijke bij gewild.Dan zou ik precies toch 2 broeken nemen? Of je moet ze elke avond wassen en zien dat ze droog is dag erna
Assos blijft naar het schijnt de king, maar meeste merken hun topzeem zou normaal wel moeten volstaan.
Heb je gewoon zitpijn aan uw botten of schuurpijn? Assos Chamois Creme helpt imo ook goed voor dat laatste, klein potje kost 15 euro en daar kom je lang mee toe (ik +1j)
Idd, zadel lichtjes kantelen kan bv al veel helpenAls je last hebt van je zitbeenderen moet je uitkijken naar een ander zadel, of een andere positie. Dat gaat een betere broek niet oplossen. Tenzij je nu quasi zonder zeem rijdt.