scorpken
Active member
Mea culpaNa een training staat er duidelijk in dat artikel![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mea culpaNa een training staat er duidelijk in dat artikel![]()

Nee want je bent al aan het zwetenTijdens of na, het principe is hetzelfde he.
Maar het beste blijft dat je beter doet waar je gewoon zelf goesting in hebt.
Ik ga toch liever een frisse pint drinken ipv een warme soep als het 20+ graden is en je komt op een terras na een rit.![]()

Dat het helpt ga ik zeker niet ontkennen.Nee want je bent al aan het zweten
Kweet het niet maar bij mij helpt het![]()

Na jaren op Zwift blijf ik dat toch nog altijd het moeilijkste vinden. Hoeveel ventilatie, hoe warm in die kamer. Als ik in deze tijd van het jaar een race rijd met de ventilator volle bak, geen probleem. Maar als je dan een langere rit doet heb ik niet graag 2u lang die wind op mij. Dan rijd ik liever in de winter in een veel frissere kamer rijden met mijn ventilator op de laagste stand. Ventilatie heb je op zich altijd nodig om de warmte rond je lichaam weg te krijgen.Je moet echt goed gekoeld worden, je lichaam oververhit en prestatie is onmogelijk. Bovendien helemaal niet leuk om zo te trainen. Ramen openzetten deed ik ook int begin maar was niet genoeg. Als je lang en comfortabel op zwift wil zitten heb je ventilators nodig![]()
?of jij was gemist en ipv A race zat je bij E. Wtf. Wat is er gebeurt met "we starten aan een tempo dat onze max 30 second power is"?

.Standaard: WTB KOM Light Team i23 TCS on Shimano 105 HubsWelke wielen heb je nu? Bij een gravelbike draait het toch niet echt om pure snelheid, dus dan kunnen lompere wielen op zich wel. Stevigheid & betrouwbaarheid is daar toch nét iets belangrijker.
Heel graag, maar gezien onze huidige verbouwingen heb ik maar budget voor 1 vd 2Easy, nu nieuwe wielen en wanneer de aankoop in de herfst is verteerd een smart trainer

Die heeft MrsFingers op haar Genesis (niet de GR531, maar de parallele MTB-rim die iets breder is vanwege 50mm brede banden), laten bouwen bij VonCykel hier in Leuven. Voor het gewicht moet je het niet doen, da's nog steeds een vrij zwaar wiel, met redelijk wat freewheel-drag. Op zich een zeer goede hub, maar ik zou dan persoonlijk voor een Hope Pro gaan (zelfde prijsklasse). Die gebruiken een conventionele pawl-freewheel, maar die zijn ontzettend goed afgedicht, komt geen water of vuiligheid naar binnen. Bij DT-Swiss met hun "no tools needed" methode voor montage/servicing is dat toch net iets minder.DT Swiss GR531 wielen met een 350 naaf...
Ik heb er misschien over gelezen, maar hoe is dat opgelost geraakt?dat heeft nog wat voeten in de aarde gehad om op te lossen
. Bij Vanden Hauwe in Melle was de as op 1 dag uitgeboord. En dan via Van Eyck een nieuwe pat en as laten bestellen bij Scott, die dan eerst nog een vooras hebben opgestuurd. Uiteindelijk ook al die materialen moeten betalen, want ja, ik had de wielen vervangen
... Dat de as gewoon nog steeds dezelfde was, hadden ze geen oren naar.