Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge moet eens wringen aan u rek zelf, aan de achterzijde eens naar boven of beneden... op den duur gaat die hendel wel terug.
Iemand een idee hoe je een Thule fietsenrek losmaakt als de hendel niet meer in de 'unlock' positie wil om hem los te maken?
Vandaag gaan fietsen en het met de sleutel slot gedraaid, nu terug los gedraaid, maar de hendel komt niet meer los..
(de optie 'slijpschijf' is al gepasseerd bij de vrienden)
Ik merk ook dat ik de sleutel er kan uitnemen terwijl de hendel op 'unlock' staat, terwijl dat vroeger niet kon dacht ik..

Moet zeggen dat ik die van mij er ook moeilijk af kreeg. Mss door de warmte en wachten tot morgenvroeg het is afgekoeld?
Gisterenavond nog redelijk wat WD40 op en rond het mechanisme gespoten, maar er zat nul beweging in. Deze ochtend dan nogmaals geprobeerd en plots schoot de hendel omhoog!Ge moet eens wringen aan u rek zelf, aan de achterzijde eens naar boven of beneden... op den duur gaat die hendel wel terug.
Alles is op te lossen met WD40 of tapeGisterenavond nog redelijk wat WD40 op en rond het mechanisme gespoten, maar er zat nul beweging in. Deze ochtend dan nogmaals geprobeerd en plots schoot de hendel omhoog!
Dan zag ik ook dat het slotje blijkbaar net niet volledig terugdraaide, waardoor het 'lock'-mechanisme voor die hendel nog wat bleef staan, na een paar keer heen en weer draaien, draaide die terug dat tikje verder en kwam alles goed los. *oef*

speld.nl