scorpken
Active member
Zijn er in België fysieke winkels waar je rapha kan kopen?
Of is dat enkel online te doen?
Bike Project in Antwerpen verkoopt Rapha
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn er in België fysieke winkels waar je rapha kan kopen?
Of is dat enkel online te doen?
Als het met binnenband nog lekt is de binnenband waarschijnlijk ook lekverdikke
zoon ergens iets geraakt met zijn velg, miniem scherp kantje heeft gaatje gemaakt in zijn band.
sealant krijgt het precies niet dicht.
Gisteren dan maar snel een binnenband er in gestoken, maar verliest nog steeds lucht waar de velg geraakt is
Waar zou dat nog aan kunnen liggen?![]()

Bedankt voor de tip!Bike Project in Antwerpen verkoopt Rapha

Bedankt voor de tip!
Hier staat de Rapha Cargo bibshort op de wishlist![]()
Is wss te groot dan.Of Leuven of Antwerpen met WK
Mijn rapha broek trekt wel omhoog maar kan aan mijn billen liggen![]()
"De soort heeft zichzelf waarschijnlijk in leven gehouden door te klapschaatsen en binnenshuis beschutting te zoeken met Zwift-installaties en virtuele bergetappes."![]()
Recordaantal wielrenners geteld tijdens de jaarlijkse wielrennerstelling
Er is dit weekend een record aan wielrenners geteld tijdens de Nationale Wielrennerstelling.speld.nl
![]()
![]()
![]()

Het is een 'Large'Is wss te groot dan.
)
Ik heb dan meestal het omgekeerde probleem. Broek perfect maar de bretellen te lang. Gelukkig heb ik hier in de buurt een klein naaiatelier gevonden die deze perfect kan verkorten.Die maten, dat blijft toch iets moeilijk é. Ik heb onlangs een sportful supergiara bib gekocht, maat L. Aan de benen paste die wel, maar die bretellen man. Zelfs in fietshouding werd ik nog dubbel toe getrokken... Dan maar geretourneerd en een XL genomen, ook nog krappe bretellen maar ça va. Om van de maatvoeringen van lange broeken nog te zwijgen. Die zuiderse merken zijn echt niet gericht op lange noorderlingen (bij Craft bv zijn die maten veel meer normaal te noemen).
Naar welke Van Eyck gaan jullie? Zowel in Aalst als in Sint-Pauwels telkens vriendelijke geholpen geweest. Je moet wel tijd hebben (maar daar maak ik me geen illusies over als ik er naartoe moet). Nu is het wel zo dat ik er meestal ga voor iets te kopen en niet voor een herstelling of dergelijke. Die doe ik meestal zelf of heb ik andere adressen.Zeepsopwater erop doen, en zien langs waar het lekt (velgrand, spaaknippel,...).
Van Eyck, tsja... ze hebben soms lage prijzen, maar voor klantvriendelijkheid of knowhow moet je het toch ook niet doen hoor.
Om te verkopen zijn ze snel. Ik wist destijds perfect welke fiets ik wou, snel en goed geholpen, was gemakkelijk voor hen. Max 4 weken levertijd, na 4 weken ga ik toch nog eens langs om te horen hoe et er mee zat: ze hadden hem gewoon opgesteld in de toonzaal om te verkopen!Naar welke Van Eyck gaan jullie? Zowel in Aalst als in Sint-Pauwels telkens vriendelijke geholpen geweest. Je moet wel tijd hebben (maar daar maak ik me geen illusies over als ik er naartoe moet). Nu is het wel zo dat ik er meestal ga voor iets te kopen en niet voor een herstelling of dergelijke. Die doe ik meestal zelf of heb ik andere adressen.

Dat zie ik inderdaad gebeuren. Ik maak altijd de vergelijking met de supermarkt. Van Eyck is gewoon 1 grote supermarkt, wil je een fijnere delicatesse en beter geholpen worden zijn er in de regio betere alternatieven.Om te verkopen zijn ze snel. Ik wist destijds perfect welke fiets ik wou, snel en goed geholpen, was gemakkelijk voor hen. Max 4 weken levertijd, na 4 weken ga ik toch nog eens langs om te horen hoe et er mee zat: ze hadden hem gewoon opgesteld in de toonzaal om te verkopen!![]()
De mijne bij de lokale FM stond ook gewoon in de etalage, ze hadden me ook niet laten weten dat die binnen was.Om te verkopen zijn ze snel. Ik wist destijds perfect welke fiets ik wou, snel en goed geholpen, was gemakkelijk voor hen. Max 4 weken levertijd, na 4 weken ga ik toch nog eens langs om te horen hoe et er mee zat: ze hadden hem gewoon opgesteld in de toonzaal om te verkopen!![]()