Thanks. Ja ik vroeg het omdat ik het schema van Garmin volgende en vond dat de hartslagen nogal moeilijk te halen waren als opwarming in het begin. 5min Z2, 5min Z3, 5min Z4. Als je dan echt hartslag volgt (die iets trager loopt dan bv wattage) is het soms stevig duwen om in de zone te geraken tijdens de opwarming nog.
Merci! Goeie tip ook, dus zal de manometer op de compressor instellen op de gewenste druk.
Zalige trip, veel succes!
Hoe checken jullie het weer om te zien of je regenkledij nodig zal hebben of als je 2h later start dat het helemaal niet hoeft. Een betrouwbare app zoals buienradar, website?