Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
40 euro doltcini is wat mij betreft beste prijs/kwaliteit. Alleen kwaliteit van de kleur is minder slijtvastBioracer met oranje zeem van de club rij ik toch makkelijk bijna 5u zonder dat ik van iets last heb. Dat is dezelfde versie als de team Belgium broek. Voor 80€ ga je niet veel beters vinden. Ook hele goeie grippers.
als het zo snel gaat vermoed ik wel dat er idd ergens een lekje zal zijnDruk voorrem op zo een 100km tijd van goed naar zo goed als volledig weg. Pompen Enzo helpt niet.
Heeft het nut om die te ontvluchten/olie te vervangen? Of gaat daar een lek opzitten?
Trekkingzadel ftw, geeneens een koersbroek voor nen helen dag in het zadel.Wat hebben jullie allemaal een tere velletjes. Ik heb haast nooit ergens last van. Onlangs 2 broeken gekocht can BBB aan 60 euro, en heel tevreden van

Verschillende merken zelfde kwaliteitWat zijn de verschillen tussen deze twee?
STAGES SHIMANO ULTEGRA R8000 POWER METER LEFT
4IIII PRECISION ULTEGRA FC-R8000 POWER METER LEFT
Iemand ervaringen met de bovenvermelde?
En ik vermoed dat dit zelf ook niet al te moeilijk te plaatsen is.

Moeilijk is dat niet maarIk heb momenteel 11-28 op mijn fiets achteraan icm 34-50 vooraan. In september ga ik naar Italië waar ik ook regelmatig wil fietsen, onder andere in de bergen. Aangezien ik nog niet zo heel lang fiets verwacht ik wel dat het heel pittig kan worden, en dus denk ik eraan om achteraan een 11-32 of zelfs een 11-34 te installeren. De moeite of niet nodig?
En hoe moeilijk is het om dit zelf te installeren? Het is een nieuwe fiets dus wil er ook niks verkeerd met doen...

Hoe valt die maat uit?40 euro doltcini is wat mij betreft beste prijs/kwaliteit. Alleen kwaliteit van de kleur is minder slijtvast
Belgisch?Hoe valt die maat uit?
4iiii was ik echt content van! Zelf installeren is vrij simpel. Eerst de buitenste "plastiek" trekvijs lichtjes aanspannen, en dan de 2 vijsjes op de crankarm. Heb al gehoord toch best met momentsleutel, ik deed vroeger wel zonder en ging ook.Wat zijn de verschillen tussen deze twee?
STAGES SHIMANO ULTEGRA R8000 POWER METER LEFT
4IIII PRECISION ULTEGRA FC-R8000 POWER METER LEFT
Iemand ervaringen met de bovenvermelde?
En ik vermoed dat dit zelf ook niet al te moeilijk te plaatsen is.
Wat zijn de verschillen tussen deze twee?
STAGES SHIMANO ULTEGRA R8000 POWER METER LEFT
4IIII PRECISION ULTEGRA FC-R8000 POWER METER LEFT
Iemand ervaringen met de bovenvermelde?
En ik vermoed dat dit zelf ook niet al te moeilijk te plaatsen is.
Moeilijk is dat niet maar
1) heb je een lange kooi? Want anders kan je in theorie maar max 30 steken
2) stappen tussen zijn veel groter wat imo ook niet altijd handig is
Gewoon zien dat je geen steile puisten doet![]()
Zeker de moeite. Ik ken uw ervaring niet in het hooggebergte, maar voor dergelijke reizen zou ik nooit met een 28 achteraan vertrekken. Genoeg volk hun knieën zien kapotrijden op langere cols.Ik heb momenteel 11-28 op mijn fiets achteraan icm 34-50 vooraan. In september ga ik naar Italië waar ik ook regelmatig wil fietsen, onder andere in de bergen. Aangezien ik nog niet zo heel lang fiets verwacht ik wel dat het heel pittig kan worden, en dus denk ik eraan om achteraan een 11-32 of zelfs een 11-34 te installeren. De moeite of niet nodig?
En hoe moeilijk is het om dit zelf te installeren? Het is een nieuwe fiets dus wil er ook niks verkeerd met doen...
Door het typenummer te checken, staat eropHmm heb eens de batterijtest gedaan bij mijn Trek Emonda en helaas past deze er niet tussen, het is echt net niet... Kan ik iets aan mijn crankarm aanpassen of kijk ik beter naar pedaal powermeters? Iemand een idee?
1) hoe kan ik dat controleren? Tips?