SomeDude
Banned
VWB is goedkoper dus als je geen golazo doet of canyon kooptPretty sure dat dat enkel voor Cycling Vlaanderen telt.
Pro tip: dump VWB en schakel over op Cycling Vlaanderen. Eigenlijk zijn beide gelijk kwa voordelen maar Cycling Vlaanderen heeft nog een paar extra kleine voordelen (korting op Golazo organisaties, Canyon korting...). En op andere toertochten krijg je korting ongeacht van welke bond je lid bent.

Ben trouwens niet zeker of je bij VWB ritten effectief die korting krijgt als je bij cycling vlaanderen zit (zonder club) en omgekeerd?
Waarom kunnen ze niet 1 bond maken

Je doet er wat langer over maar dat is geen half uur he (door de staat van de weg)?
Als je een parcours rijdt in zwift en wilt uitrijden, maakt je snelheid wel uit
Als je een training doet van een uur bvb waar je bepaalde wattages trapt, maakt het niets uit op welke fiets je zit of welke afstand je aflegt.
Dat is het enige wat ik wilde zeggen met mijn vorige post
Er zijn een jaar of 2-3 geleden wel toenaderingen geweest maar de VWB was tijdens die onderhandelingen blijkbaar ook nog met andere partijen aan het onderhandelen en dat is bij Cycling Vlaanderen in het verkeerde keelgat geschoten voor zover ik gelezen heb.