Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij de meeste northwaves kan je de driepunt bevestiging vervangen door een spd compatibel systeem.Mensen hier die SPD (mtb) pedalen gebruiken op de koersfiets?
Lijkt me weinig tot geen verschil te maken qua comfort?
Niet op de koersfiets maar wel op de gravelbike.Mensen hier die SPD (mtb) pedalen gebruiken op de koersfiets?
Qua comfort zal mtb pedalen en schoenen comfortabeler zijn, maar qua krachtoverbrenging is race wel een pak effectiever door het grotere contactoppervlak en stijvere zool.Mensen hier die SPD (mtb) pedalen gebruiken op de koersfiets?
Ik.Mensen hier die SPD (mtb) pedalen gebruiken op de koersfiets?
Gewoon handig dat ik geen aparte schoenen nodig heb...Ik ben de laatste dagen zelf aan het twijfelen. Moet volgens mij perfect lukken als ge geen kleine baantjes opzoekt & op de weg rijdt als het fietspad slecht ligt. De wegen liggen er toch droog bij meestal. Ben echter een eeuwige twijfelaar en ga het risico niet nemen, heb maar wat meer gelopen & gezwommen deze dagenIs het eigenlijk aan te raden om nu te fietsen op de weg qua gladheid? Zoals morgen in de namiddag?
Het laatste wat ik wil is nu tegen dek gaan want ik heb een paar belangrijke weken voor de boeg.

. En ik rijd ook niet met de koersfiets naar het werk voor alle duidelijkheid.Ik vond het net iedere dag gevaarlijker worden, door het aangedrukte ijs. Maar vanaf gisteren begonnen de fietspaden hier ook sneeuw/ijsvrij te worden. Wel van Antwerpen Noord, waar (samen met de Kempen) volgens mij een stuk meer sneeuw gevallen is dan in de rest van BelgiëOok hele week met de fiets naar het werk.
Maandag was het schuiven.
Vanaf dinsdag lag het hier er eigenlijk perfect bij

Valt goed mee aangezien het constant vriest. Erger is als het dooit en de straten nat beginnen staan. Hopelijk regent het eens goed zodat alle zout snel weggespoeld geraakt.@Airjinx en het zout?![]()