Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuwe fietsen zijn toch wel insane overpriced.
Ideaal nu om uw oude fietsen van de hand te doenBest nog wel veel geld gekregen voor mijn oude mountainbike die ik toch 5 jaar door de modder gesleurd heb
Hetzelfde hier. Veel meer gekregen voor een fiets dan hij waard was, maar 't was zijn bod dus ik kon alleen maar akkoord gaan.
.Absoluut, dat was al zo voor de hele elektrische fiets hype, wordt nog zotter als je vergelijkt met een 2de hands auto.Nieuwe fietsen zijn toch wel insane overpriced.
www.facebook.com
900 euro goeie prijs voor deze?
. Al 3 bandenlichters gesneuveld. Nog nooit voorgehad 

Ik kan moeilijk heel mijn wiel erop leggen. En de verwarming staat niet aan ook nietEven op de chauffage leggen![]()

Vrees ervoor aangezien je aan geen enkel onderdeel gaat gerakenGe doet gouden zaken als ge een fietsen winkel opent

Geen fan. Toch op dat niveau van fietsen. Zoek je een basic instapper krijg je op zich wel veel waar voor je geld. Al is het bij Cube altijd wel oppassen. Gebruiken veel langer als andere merken de oude technologieën zoals tot over enkele jaren nog geen boost of steekassen. Steken soms oude vork met nieuwe stickers op. En quasi geen garantie bij de Belgische importeur.Omdat die niets lossen of omdat je geen fan bent van het merk?
Is dat nog steeds zo? Alle mensen die ik ken die recent een hebben gekocht zijn tevreden en reviews van AMS zijn ook goed (al is die van 2017)Geen fan. Toch op dat niveau van fietsen. Zoek je een basic instapper krijg je op zich wel veel waar voor je geld. Al is het bij Cube altijd wel oppassen. Gebruiken veel langer als andere merken de oude technologieën zoals tot over enkele jaren nog geen boost of steekassen. Steken soms oude vork met nieuwe stickers op. En quasi geen garantie bij de Belgische importeur.
Toch ook content van mijn attain van 2017Is dat nog steeds zo? Alle mensen die ik ken die recent een hebben gekocht zijn tevreden en reviews van AMS zijn ook goed (al is die van 2017)
Qua prijs zijn die ook in de hogere afmontage veel schappelijker dan meeste merken die via dealer gaan
Northwave, vermarc,..Iemand tips voor fietstruitjes met lange mouwen? Op het inernet is het aanbod precies maar mager, je belandt al snel in de echte jacks/jassen.