De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Het is natuurlijk een perfecte storm voor fietsverkopers.

Vraag: veel meer mensen willen fietsen, omdat ze veel tijd hebben en het een van de weinige dingen is die kan.
Aanbod: is gedaald door productie- en leveringsproblemen door covid
Prijs: mensen hebben veel budget dat ze niet kunnen spenderen aan kleding, reizen of andere leuke dingen.

Meer vraag, minder aanbod, hogere betalingsbereidheid: dan gaan de prijzen sterk omhoog.

Ideaal nu om uw oude fietsen van de hand te doen :) Best nog wel veel geld gekregen voor mijn oude mountainbike die ik toch 5 jaar door de modder gesleurd heb

Ideaal nu om uw oude fietsen van de hand te doen :) Best nog wel veel geld gekregen voor mijn oude mountainbike die ik toch 5 jaar door de modder gesleurd heb

Hetzelfde hier. Veel meer gekregen voor een fiets dan hij waard was, maar 't was zijn bod dus ik kon alleen maar akkoord gaan.

Hetzelfde hier. Veel meer gekregen voor een fiets dan hij waard was, maar 't was zijn bod dus ik kon alleen maar akkoord gaan.

Idem.

Wilt niet zeggen dat er geen zaken meer te doen zijn. Vorige zomer zelf mijn Isaac voor een mooi prijsje op de kop getikt (al is dat merk tweedehands niet zo populair heb ik de indruk).

@Balsaus : dat ziet er mij zeker geen slechte deal uit. Vrij recent carbon kader en proper afgemonteerd. De kleur moet je wel voor zijn natuurlijk :unsure: .

Man man, ik ben hier aant vechten met mijn buitenband. Een nieuwe gp5000. Gisteren plat gereden. Ik krijg hem langs geen kanten meer van de velg af 😂. Al 3 bandenlichters gesneuveld. Nog nooit voorgehad 😂

Omdat die niets lossen of omdat je geen fan bent van het merk?
Geen fan. Toch op dat niveau van fietsen. Zoek je een basic instapper krijg je op zich wel veel waar voor je geld. Al is het bij Cube altijd wel oppassen. Gebruiken veel langer als andere merken de oude technologieën zoals tot over enkele jaren nog geen boost of steekassen. Steken soms oude vork met nieuwe stickers op. En quasi geen garantie bij de Belgische importeur.

Iemand tips voor fietstruitjes met lange mouwen? Op het inernet is het aanbod precies maar mager, je belandt al snel in de echte jacks/jassen.

Geen fan. Toch op dat niveau van fietsen. Zoek je een basic instapper krijg je op zich wel veel waar voor je geld. Al is het bij Cube altijd wel oppassen. Gebruiken veel langer als andere merken de oude technologieën zoals tot over enkele jaren nog geen boost of steekassen. Steken soms oude vork met nieuwe stickers op. En quasi geen garantie bij de Belgische importeur.
Is dat nog steeds zo? Alle mensen die ik ken die recent een hebben gekocht zijn tevreden en reviews van AMS zijn ook goed (al is die van 2017)
Qua prijs zijn die ook in de hogere afmontage veel schappelijker dan meeste merken die via dealer gaan

Is dat nog steeds zo? Alle mensen die ik ken die recent een hebben gekocht zijn tevreden en reviews van AMS zijn ook goed (al is die van 2017)
Qua prijs zijn die ook in de hogere afmontage veel schappelijker dan meeste merken die via dealer gaan
Toch ook content van mijn attain van 2017

Terug
Bovenaan