Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik denk niet dat het aan uw ontbijt ligt, maar gewoon aan wat uw lichaam aankan of gewoon is.Da's het moeilijke aan een sportievere vriendengroep he, ge wilt automatisch meekunnen of de groep niet ophouden + bij sommige mulzand beklimming ist echt wel stompen hier. Nu vandaag hebben we wel een 1st timer mee, dus zal wel wat rustiger rijden zijn.
Nu als ik 2u op voorhand mijn havermoutje met bruine suiker en banaan eet gaat dat wel hoor, kvroeg gewoon om extra voedseltips oid.
Niet beter van 160 en dan na 3j terug een nieuwe? Waarom zou je anders leasen...Via fietsleasing gaan kijken naar beschikbare mountainbikes met twee bottlecages in mijn maat.
In Gent zijn er nog twee
De Scalpel Carbon 3 - leaseprijs 160.94 euro per maand - overname na 3 jaar 865.44€ - onderhoudsbudget van 200€ per jaar
De Scalpel Carbon 3 - 189.99 euro per maand - overnameprijs 111.26 euro - onderhoudsbudget van 200 euro per jaar
Bij de Scalpel 3 ook nog een bikefit van ~140 euro; eens kijken wat het verschil is zonder deze fit (sowieso niet veel)
Onderhoudsbudget twijfel ik ook nog over. Het meeste kan ik gewoon zelf, maar je mag er ook gewoon onderdelen mee aankopen...
Het budget kan je ook opsparen. Dus na 3 jaar nog wat zaken vervangen en dan doorverkopen is zeker ook een optie
Decisions, decisions
160 euro voelt aan als 'veel maar ok'
190 euro wringt, hoewel het natuurlijk netto ook geen groot verschil is. Maar wordt snel een hellend vlak waarbij alle kleine beetjes blijven optellen.
Beetje rare combo met die nalu daarachter voor mijIk eet anderhalf uur van tevoren Danonetje, 2 snedes brood met beleg, een mandarijntje en drink een Nalu.
Daarmee kom ik al een heel eind.
Op de fiets heb ik dan genoeg aan 1x een gel en 1x een reep tegen de opkomende honger.
De Carbon 2 kost 5600 euroNiet beter van 160 en dan na 3j terug een nieuwe? Waarom zou je anders leasen...
Ne maat van mij ook, maar heeft de rekening gemaakt en leasen is duurder dan zelf aankopen.
Waarom maakt men dan een leaseplan voor fietsen op....
Wtf hoe kan het dat ik hier gequote wordt, kheb hier niks gepostIk heb een conditie van niks (1x per week a om de 2 weken een ritje) en zonder ontbijt (of pas een half uur op voorhand) of enkel een proteïne reep ben ik toch al verschillende keren aan de kant moeten gaan zitten van de misselijkheid na hoge intensiteit of langdurige gemiddelde intensiteit :-(

)Ik zal wel wa gefumbled hebben met het quote systeem, mea culpaWtf hoe kan het dat ik hier gequote wordt, kheb hier niks gepost![]()

Nope, gewoon een 11-speed ketting. Gebruik de BTwin 11-speed (17€), is de KMC X-11 maar dan in een ander doosje, en een paar euro goedkoper. Ook al SRAM en Shimano genomen, maar KMC gaat merkelijk langer mee.Heeft de Shimano GRX-groep een specifieke ketting
Elke fietsdrager gaat wel wat flexen denk. Zeker ene voor 3. Vandaag ook een easyfold gekocht, ipv mijn oude euroride. Qua gebruiksgemak toch een ferme upgrade.Toch maar verplaatst vandaag voor te gaan 'mtb-en' in het Zoniënwoud. Fietsendrager beweegt wel wat tijdens rijden, kan wel zo iets aandraaien (Thule xt 3) om die aan te spannen op de kogel maar moet je tot je hendel echt niet meer naar beneden krijgt dat doen (en dan klein Tikkie terug) of is dat normaal dat dat zowat kan bewegen (vliegtuigvleugels kunnen ook stuk bewegen bv)
Mja met vorige week eraf te vallen denk ik elke bobbel 'hopelijk zit het vast'Elke fietsdrager gaat wel wat flexen denk. Zeker ene voor 3. Vandaag ook een easyfold gekocht, ipv mijn oude euroride. Qua gebruiksgemak toch een ferme upgrade.

Tenzij ge 30k doet gelijk ne prof zijde beter af met de carbon 3 (persoonlijk).De Carbon 2 kost 5600 euro
190 euro bruto; ik ga uit van 95 euro netto dan = 3420 euro na drie jaar + 1111 overname = 4531 euro voor een fiets van 5600 euro.
Daar zit nog 600 euro aan onderhoud / materiaal bij verspreid over drie jaar. En een omniumverzekering waarvan ik geen idee heb wat die inhoudt.
Voor de Carbon 3 is het 80.5 * 36 = 2900 euro netto na drie jaar + 865 overname = 3763 euro voor een fiets van 4600 euro.
Zelfde 600 euro aan onderhoud / materiaal en ook de omnium.
Op de twee zit betere groepset (full xt tegenover deore remmen bij 2) en carbon wielen.
Hoeveel je merkt van die remmen en wielen is nog maar de vraag natuurlijk.
Van dat ding ben ik kwasi zeker dat het niet past.interessant, thanks!
Blijft zoiets permanent zitten?
Geen enkele prof rijdt 30k km per jaar op een mtb denk ikTenzij ge 30k doet gelijk ne prof zijde beter af met de carbon 3 (persoonlijk).