Als ik mijn maandelijkse gift aan AZG stop zet is het verschil natuurlijk ook al voor een deel goed gemaaktTenzij ge 30k doet gelijk ne prof zijde beter af met de carbon 3 (persoonlijk).

't zal hoofd tegen hart worden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik mijn maandelijkse gift aan AZG stop zet is het verschil natuurlijk ook al voor een deel goed gemaaktTenzij ge 30k doet gelijk ne prof zijde beter af met de carbon 3 (persoonlijk).

Ik heb mijn steekas ook ooit eens moeten vervangen.Dat systeem heb ik. Werkt goed...
Denk dat dat sowieso past want is van rockshox zelf.
Eigenlijk is het idee om dat los te maken en mee te nemen. Niet veel praktischer dan een inbus dus.interessant, thanks!
Blijft zoiets permanent zitten?
Ik ga er van uit dat iedere Rockshox dezelfde schroefdraad heeft. Een Suntour bijvoorbeeld is inderdaad nogal afwijkend.Ik heb mijn steekas ook ooit eens moeten vervangen.
Ik weet niet meer naar wat, maar ik had een alternatief op het oog voor degene die was afgebroken. "Zal wel passen". Voor de veiligheid even nagevraagd bij Canyon toen, en zij vertelden dat de schroefdraad anders was. Ik denk dat ik een ander merk zocht omdat die maxle inderdaad schijteduur is. 't Is uiteindelijk gewoon een schroef.
Best even navragen of verder zoeken. Ik acht de kans dat hij gaat passen ook wel gewoon hoog
Mijnen bruinen trekt dat helaas niet, en mijn achterste keten zegt ook 'zijde gij zot'Altijd het hart volgen, en de liefde voor de fiets.

Inheb zoiets op mijn scott gravelfiets en dat zit goed vast.Eigenlijk is het idee om dat los te maken en mee te nemen. Niet veel praktischer dan een inbus dus.
Een nieuw TA is voor jou dus dé oplossing, maar wel wat prijzig
Dit sterk staaltje advies gevolgd. Mail gestuurd naar de winkel dat ik morgen de papiermolen in gang kom zetten.Altijd het hart volgen, en de liefde voor de fiets.
Met zo mooi weer binnen rijden moet je idd al zot voor zijnVandaag de Haute route op Zwift beëindigd. Was wel best pittig zo 3 dagen op rij. 1e dag jungle + epic + vulkaan. 2e dag dubbel Epic + radiotower. En dan vandaag epic + alpe. De laatste 15 dagen ook 12 dagen gereden dus tijd voor wat rust! Komende zondag wil een kameraad iets zot doen op Zwift dus zal mijn rust kunnen gebruiken.

Echt? Is dat niet mega drassig? (Ik ben van Merendree, in de buurt)Vandaag 2 lussen van de nieuwe mtb route van Evergem gedaan met de gravelfiets. Dergelijke gemakkelijke routes zijn veel plezanter met de gravelfiets dan met de mtb. T was fris vanmorgen, maar het zonnetje was heerlijk! De ondergrond ligt er nu ook per-fect bij...
Ik had em heel graag gereden maar ik sukkel al weken met mijne rugVandaag de Haute route op Zwift beëindigd. Was wel best pittig zo 3 dagen op rij. 1e dag jungle + epic + vulkaan. 2e dag dubbel Epic + radiotower. En dan vandaag epic + alpe. De laatste 15 dagen ook 12 dagen gereden dus tijd voor wat rust! Komende zondag wil een kameraad iets zot doen op Zwift dus zal mijn rust kunnen gebruiken.
. Ik heb vrijdag de eerste rit gereden met een heel goed gevoel maar dan na rit zat ik weer volledig geblokkeerd, ik heb dus maar wijselijk gekozen om forfait te geven voor het weekend... jammer want vorig jaar ook al niet kunnen meedoen omdat ik toen zo ziek was als nen hond. Better luck next year zeker?Ja het was me al opgevallen dat je sinds de Festive 500 niet erg veel gereden hebt. Hopelijk betert het snel!!Ik had em heel graag gereden maar ik sukkel al weken met mijne rug. Ik heb vrijdag de eerste rit gereden met een heel goed gevoel maar dan na rit zat ik weer volledig geblokkeerd, ik heb dus maar wijselijk gekozen om forfait te geven voor het weekend... jammer want vorig jaar ook al niet kunnen meedoen omdat ik toen zo ziek was als nen hond. Better luck next year zeker?