En wat is daar het probleem mee? Van technische zaken heb ik niet veel kennis. Altijd op een goeie fietsenmaker kunnen vertrouwen.
Het smeren van een ketting is nu niet precies iets wat je uitbesteed? Er zijn hier mensen met veel meer kennis dan mij over zo’n zaken dus laat ik al graag eens iets bevestigen. Als je zo neerbuigend kan doen, geef dan ook maar het antwoord
Je doet een uitspraak over een bepaald product, met een bepaalde zweem van expertise.
Je zou het moeten buitengooien. Het zou het slechtste uit het gamma zijn.
Terwijl het in feite een zeer goed product is binnen zijn productgroep. Het is niet perfect. Maar qua gebruiksgemak en prijs zit het wel gewoon goed.
Je zou denken, die man die kent er wat van!
Maar dan stel je een vraag die in feite zichzelf al beantwoord

Ahnee eh da past niet, je hebt 1 extra speed op die 12 speed waardoor je nooit deftig zult kunnen schakelen

Je zult dus op die wielset een 11 speed casette moeten zetten om het te laten werken. Of een 12 speed op uw 11 speed wielset.
Of in het kort altijd dezelfde speed casette voor de desbetreffende groepset.
De body voor beide zijn dezelfde, enkel de spacing tussen de kransjes is verschillend.
Microspline is enkel voor MTB.
Ik vond het perspectief tussen beide posts gewoon grappig, maar het is zeker niet op een slechte manier bedoeld hoor