Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja klopt, we hebben al betere tijden gekend bij de Belgische dames op de middle en ling distance. Geen enkele belgische vrouw in kona te vinden dit jaar.. zegt genoeg lijkt me.Is er zelfs iemand die in de buurt van De Vet komt? Katrien Verstuyft was tot voor kort de enige andere op de halve afstand, maar die is geen pro meer dacht ik.

Hier eigenlijk heel goed.Iedereen tevreden met Knokke, zowel prestaties als parcours en organisatie?
Benieuwd wanneer ze de race voor volgend jaar aankondigen!

Gisteren dus Duisburg. Het doel was om korter tegen de 5h te zitten dan de 6h (enkele maanden terug), maar de stiekeme en eigenlijk onrealistische droom was om sub 5h te gaan.Ik denk dat je voor je eerste halve met weinig ervaring en met een relatief korte voorbereiding de lat al wel heel hoog legt.![]()
.Je krijgt een gpx voor het fietsen en lopenNiet dat ik zou meedoen maar krijg je eigenlijk altijd een gpx op voorhand of is het gewoon wegwijzers volgen?
6 september 2026 precies, inschrijven binnen 8 dagen.Iedereen tevreden met Knokke, zowel prestaties als parcours en organisatie?
Benieuwd wanneer ze de race voor volgend jaar aankondigen!
Het is wel wat belachelijk hoe sommigen zo hard gaan zonder training en ik jaren opbouw nodig heb om nog trager te gaan.![]()

Ik neem alles wat op internet staat met de nodige korrels zout.Ja, aanleg/talent is een vies beestje eh![]()

Ik had gehoopt dat ze een volledige zouden aankondigen voor volgend jaar. Zo te zien enkel de halve. Jammer!6 september 2026 precies, inschrijven binnen 8 dagen.
Ik vermoed dat je bedoeld zonder lange voorgaande trainingen want ik heb er de voorbije 5 maand wel hard voor gewerkt. De eerste 8 weken was met 1 rustdag. Daarna enkel 1 dag voor 2 gesloten zwembaden gestaan. Ik besef zelf ook wel dat ik een sportlichaam heb maar die basis is volgens mij ook wel gelegd door van mijn 7-25j op relatief hoog niveau te motorcrossen en daar ook hard voor te trainen. Zelfs na 10j quasi stil te liggen lijkt dat niet allemaal weg te zijn.Het is wel wat belachelijk hoe sommigen zo hard gaan zonder training en ik jaren opbouw nodig heb om nog trager te gaan.![]()
Laidlow en Blummenfelt zullen er nog bijkomen dadelijk maar zeer sterk! Benieuwd hoe het lopen gaat zijn met zijn enkel. Blummenfelt wel in pole nu voor de titel.Marten heeft er zin in!
Ik vermoed dat je bedoeld zonder lange voorgaande trainingen want ik heb er de voorbije 5 maand wel hard voor gewerkt.
Dat was een reactie op het statement "belachelijk hoe sommigen zo hard gaan zonder training". Ja, 5 maand is een korte tijd maar je moet ergens starten zeker? Alsook staat er verder in mijn post dat ik quasi 20j lang constant aan het trainen was dus ik weet wel wat je er voor moet doen hoor.Eens 5 maanden er hard voor werken is niks natuurlijk.
In de uithoudingssport is het vaak kwestie van jarenlang er quasi 365dagen hard voor te werken om progressie te maken. Maar iedereen zijn marge en potentieel is anders natuurlijk.
Ongelooflijk hoe snel alles uitverkocht is tenzij je er nog eens €400 wil bij doen voor wat dwaze voordelen. Heb mij dus ook meteen ingeschreven voor Knokke en uiteindelijk ook Luxemburg.crazy, wie volgend jaar Knokke wil doen wacht best niet te lang met inschrijven.
Volgens de socials:
Over 1.000 entries sold within the first hour of registration opening for the 2026 edition of IRONMAN 70.3 Knokke-Heist.
Pipike voor start om het pak op te warmenIk was altijd zenuwachtig voor de start, vraag mij niet waarom. Meestal klein pipi'ke tijdens het zwemmen![]()