Diablo IV

Diablo IV

Ik ben een druid begonnen in de hoop dat het mij wat meer plezier geeft
ww dust devil is niet echt sterk op het einde, best dat je double swing dust devil gebruikt, zelfde gear, gewoon andere aspects.
wel 100* sneller en betere fury management

zit er eigenlijk een cap op crit % of heel veel diminished returns hoe hoger je gaat?

ww dust devil is niet echt sterk op het einde, best dat je double swing dust devil gebruikt, zelfde gear, gewoon andere aspects.
wel 100* sneller en betere fury management

zit er eigenlijk een cap op crit % of heel veel diminished returns hoe hoger je gaat?
I dunno ik vind mijn ww dust devil redelijk cava en maakt toch veel kapot ze. Maar tis gwn i dunno vind de class precies toch niet leuk? Alé ja denk dat het gewoon effectief aan de playstyle ligt van de barb class.

Maar ook de repetieve gameplay constant helltides doen, NM dungeons en whispers voor gold. Er is niets “nieuws” buiten de loot dan die ze herwerkd hebben.

I dunno ik vind mijn ww dust devil redelijk cava en maakt toch veel kapot ze. Maar tis gwn i dunno vind de class precies toch niet leuk? Alé ja denk dat het gewoon effectief aan de playstyle ligt van de barb class.

Maar ook de repetieve gameplay constant helltides doen, NM dungeons en whispers voor gold. Er is niets “nieuws” buiten de loot dan die ze herwerkd hebben.

dat is wel, gold is eigenlijk wel een probleem. heb deze avond mij moeten verplichten om een uur whispers te doen om gold genoeg te hebben voor de pit.
gold in de pit is niet logisch. lvl 60 geeft 150k gold, upgraden van master 4 naar master 5 is 1mil gold. Wil je uw master 4 ongedaan maken > 5 mil gold.
had via de whispers in 1 uur 25 mil gold in totaal en na een half uur pit runs is die 25 mil gold terug weg :)
hopelijk doen ze daar iets aan, ze hebben gezegd dat in patch 4.1 wel changes komen aan de pit.

loot is ook te "snel", we zijn een week ver en eigenlijk is mijn build klaar, moet enkel alles nog master 12 krijgen (dus 200mil gold ofzo in pompen).
nog een weekje en zal het ook wel beu zijn :)

8 oktober.

Journey into the new region of Nahantu in search of Neyrelle, who is both suffering the fate of her choice to imprison the Prime Evil Mephisto, and seeking a means to destroy him.Become the apex predator of the jungle as the all-new Spiritborn class. Recruit Mercenaries to aid you in combat, fight together in a new PvE co-op activity, & more.

blizz blijven toch een bende eikels ..
ingame kan je de gewone editie van xpac niet aankopen, je ziet er enkel de deluxe en ultimate edition.
Als je dan via de psn store gaat, kom je de gewone editie wel tegen ...

Komt de review van jullie morgen ook al, en weet er iemand wanneer de reviews online gaan ?

De class Spiritborne ziet er wel cool uit en een expansion rond Mephisto klinkt ook wel leuk.

Ga deze toch maar passen voor deze. Wat te duur voor wat precies een gratis update zou moeten zijn. Verhaal is precies een proloog volgens reviews.
Misschien in promotie of gamepass

85 op metacritic ga het toch kopen 40 euro is nu wel niet duur, ptr was ook goed dus weer een paar 100 uur voor 40 euro is een Gogo voor mij

Ik kijk wel uit naar de nieuwe difficulties, de mercenaries die meer config opties hebben dan de mercs uit D3, de dark citadel en natuurlijk eens de nieuwe class. Keuze is al gevallen op een centipede spiritborn.

Ik kijk er ook weer naar uit.
Tijdens S5 nog es opgestart, was geleden sinds S2. Sorc gerolled en zat opeens 250u verder. Dusja, als het beestje bijt ben ik weer een tijke zoet. Alvast al mooie dingen gezien van de expansion.
Ben wel nog in twijfel voor season of eternal realm. Eternal realm al shitload aan gold, mats, gear + zo goed als alle tempers.
🤐

man man man, buggy as hell moet ik zeggen deze release
- al zeker 20 keer game moeten herstarten omdat ik zogezegd de dlc niet bezit
- ook al paar keer main quest niet kunnen verder omdat party niet even ver zit (ik speel solo ...)
- rubberbanding en lag are back ...
geen idee wat blizzard aan het uitsteken is, maar dit is het niet ...

- ook al paar keer main quest niet kunnen verder omdat party niet even ver zit (ik speel solo ...)
Bedankt voor de waarsschuwing.
Ik hou het wel bij path of exile dus.
Er is gewoon veel meer van alles in die game.

Net na release snachts zijn de servers wel een paar uur offline geweest en kreeg iedereen invalid code.
Ik heb een uur of 6 gespeeld gisteravond, en niets meer gemerkt van issues. (PC)

Ik moest wel serieus wennen aan die spiritborn class, speelt een beetje zoals rogue en niet helemaal mijn ding.
Maar een paar tientallen levels hoger begint de char serieus te zoomen door de packs.

Ben fan van de nieuwe omgeving ook, tis eens wat anders dan enkel overwegend barre dorre woestijn omgevingen die D4 domineren.

En die merc setups zijn een leuke extra aanvulling aan je build,
vooral omdat je 1 merc een skill kan laten triggeren telkens wanneer je zelf een bepaalde skill triggered.
Voelt wel een een beetje OP met 2 extra man in je party.
(vandaar misschien je party 'bug' Jersy? Dat die mercs ergens achterbeleven?)

Campaign is redelijk lang, ik was toch al level 53 als ik daar door zat zonder al te veel andere content te doen.
Enkel de mercenaries questlines heb ik ook gedaan en daar krijg je ook wel een pak xp van.
Verhaaltje is maar meh, maar daar speel ik ook geen diablo voor.
En als je ineens op hard start zijn de campaign bosses niet altijd simpel, wat ook wel aangenaam is.
Ik moest alleszins mijn best doen om mechanics te dodgen en hun health ging niet snel naar beneden.
Ook redelijk wat campaign bosses met verschillende phases.

Laatst bewerkt:
Ik ook niets van gemerkt hoor kon vloeiend spelen geen probleem hier.

Terug
Bovenaan