Druid vind ik het leukst, de Rogue de minst leukeIk ben een druid begonnen in de hoop dat het mij wat meer plezier geeft
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Druid vind ik het leukst, de Rogue de minst leukeIk ben een druid begonnen in de hoop dat het mij wat meer plezier geeft
ww dust devil is niet echt sterk op het einde, best dat je double swing dust devil gebruikt, zelfde gear, gewoon andere aspects.Ik ben een druid begonnen in de hoop dat het mij wat meer plezier geeft
I dunno ik vind mijn ww dust devil redelijk cava en maakt toch veel kapot ze. Maar tis gwn i dunno vind de class precies toch niet leuk? Alé ja denk dat het gewoon effectief aan de playstyle ligt van de barb class.ww dust devil is niet echt sterk op het einde, best dat je double swing dust devil gebruikt, zelfde gear, gewoon andere aspects.
wel 100* sneller en betere fury management
zit er eigenlijk een cap op crit % of heel veel diminished returns hoe hoger je gaat?
I dunno ik vind mijn ww dust devil redelijk cava en maakt toch veel kapot ze. Maar tis gwn i dunno vind de class precies toch niet leuk? Alé ja denk dat het gewoon effectief aan de playstyle ligt van de barb class.
Maar ook de repetieve gameplay constant helltides doen, NM dungeons en whispers voor gold. Er is niets “nieuws” buiten de loot dan die ze herwerkd hebben.

Journey into the new region of Nahantu in search of Neyrelle, who is both suffering the fate of her choice to imprison the Prime Evil Mephisto, and seeking a means to destroy him.Become the apex predator of the jungle as the all-new Spiritborn class. Recruit Mercenaries to aid you in combat, fight together in a new PvE co-op activity, & more.
Benieuwd hoe het verder gaat, season 4 is wel de beste tot nu toe samen met season 2.8 oktober.

Bedankt voor de waarsschuwing.man man man, buggy as hell moet ik zeggen deze release
- al zeker 20 keer game moeten herstarten omdat ik zogezegd de dlc niet bezit
- ook al paar keer main quest niet kunnen verder omdat party niet even ver zit (ik speel solo ...)
- rubberbanding en lag are back ...
geen idee wat blizzard aan het uitsteken is, maar dit is het niet ...
Net na release snachts zijn de servers wel een paar uur offline geweest en kreeg iedereen invalid code.man man man, buggy as hell moet ik zeggen deze release
- ook al paar keer main quest niet kunnen verder omdat party niet even ver zit (ik speel solo ...)
Ik ook niets van gemerkt hoor kon vloeiend spelen geen probleem hier.man man man, buggy as hell moet ik zeggen deze release