Digi Belgium

One more thing (Steve Jobs quote)

Ik huiver bij abonnementen, waarbij ik kweeni hoeveel moet bijbetalen buiten de limiet van de maandelijkse data.

Bij prepaid heb je precies een veel minder brede keuze...

One more thing (Steve Jobs quote)

Ik huiver bij abonnementen, waarbij ik kweeni hoeveel moet bijbetalen buiten de limiet van de maandelijkse data.

Bij prepaid heb je precies een veel minder brede keuze...
Veel minder bang for bucks bij prepaid idd. Bij Mobile Vikings abonnementen kan je een harde limiet instellen waar je niet over kan. Bvb max 10 € (of zelfs 0 €) extra kosten bovenop de abonnementskost. Bij alle providers is er sowieso een cap van 50 €. (wettelijk verplicht dacht ik)

Bij orange kan je die ook via de app op 0 zetten.

Snap eigenlijk niet dat er mensen hier willen switchen naar een provider die nog duidelijk met kinderziektes kampt terwijl hey telecom gealigneerd heeft + 5g aanbiedt en MV ook een inspanning gedaan heeft

Hey telecom biedt nu ook een tel abbo aan van 5€ met onbeperkt bellen en sms'en en 15Gb verbruik. Goed zo, wat concurrentie teweeg brengt.

Hoe ben je aan die 80 Gb geraakt bij hey ?
Ik betaal 9 euro voor 50 Gb
Ik had het abo van 25€ met 5€ korting ervoor dan was er deal dat je 80gb ipv 50 kreeg. Ik heb voor de switch gevraagd of ik men 5€ korting kon behouden en ze zeiden ja. Dus heb nu 30gb extra en de 5€ korting.

Snap eigenlijk niet dat er mensen hier willen switchen naar een provider die nog duidelijk met kinderziektes kampt terwijl hey telecom gealigneerd heeft + 5g aanbiedt en MV ook een inspanning gedaan heeft

Die inspanning van MV is voor mij als kleine gebruiker alvast ruim onvoldoende.

Goedkoopste abo mobile vikings:
8GB + 150 min bellen + onbeperkt sms -> 10 euro per maand

Digi en Hey:
15GB + onbeperkt bellen en sms -> 5 euro per maand

Die verdubbeling van extra data van MV, ik heb daar eigenlijk niks aan, ik wil gewoon minder betalen. Zit al jaren bij MV maar nu pas heb ik door dat ik al jaren te veel betaal (was er daarvoor eigenlijk ook niet mee bezig, het is pas door de lancering van Digi dat mijn aandacht erop werd gevestigd). MV heeft sinds deze week alvast 2 klanten minder. We zijn naar Hey overstapt omdat ik nog wel regelmatig voicemail gebruik en Digi dit niet aanbiedt. Maar anders was het Digi, omdat ik Hey ook niet per se wil 'belonen' omdat ze nu plots ook hun prijzen kunnen verlagen tot het niveau van Digi.

it al jaren bij MV maar nu pas heb ik door dat ik al jaren te veel betaal
Hier ook al een hele tijd alles van mobiele abonnementen weggehaald daar, ze zijn niet meer interessant. Voorlopig gebruik ik nog hun internet, met de Vikingpunten is het nog interessant. Maar dat gaat waarschijnlijk ook niet blijven: Scarlet, EDPnet, Yoin en Hey Telecom zijn allemaal goedkoper.

Als je met een heel laag verbruik zit is Orange prepay misschien een optie? Al ben je met prijzen van 5 € voor 15 GB sinds kort waarschijnlijk beter af bij Hey of Digi.

Laatst bewerkt:
Dan twijfel ik toch ook om over te stappen naar Yoin. Die €10 voor 25gb is meer dan genoeg en goedkoper dan MV. Dan ga ik mijn MV houden voor thuisinternet.

Bij mobile vikings zijn ze precies goed wakker geschud. Twee maanden geleden bij de vikingdays een switch van energieleveranciers gedaan, maar daar tot op heden geen punten van gekregen, twee weken geleden klacht ingediend, nu plots is de klacht goedgekeurd, krijg ik mijn punten zelfs dubbel ;) Enfin de komende drie maanden moeten we ons internet niet meer betalen.

Iemand al enig idee wanneer DIGI glasvezel in Antwerpen begint te leggen want dan zijn we serieus geïnteresseerd om over te stappen. 38 ipv 10 EURO voor quasi hetzelfde internet als met mobile vikings..

Ik zit al jaren bij Mobile Vikings en met alle aankopen op alle webshops stromen die Vikingpunten binnen en is dat eigenlijk kosteloos. (tariefplan 15GB)

De Digi SIM gisteren ontvangen.

Alles lijkt vrij vlot te werken. VoLTE en VoWiFi worden ondersteund op mijn iPhone 15 Pro Max.

Geen voicemail in plaats daarvan krijg je een boodschap te horen dat de persoon onbereikbaar is.

Mijn nieuw gsm-nummer lijkt enkel nog niet te werken vanaf ons vast toestel (VoIP via OVHcloud). Nummer onbekend.

Terug
Bovenaan