Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel minder bang for bucks bij prepaid idd. Bij Mobile Vikings abonnementen kan je een harde limiet instellen waar je niet over kan. Bvb max 10 € (of zelfs 0 €) extra kosten bovenop de abonnementskost. Bij alle providers is er sowieso een cap van 50 €. (wettelijk verplicht dacht ik)One more thing (Steve Jobs quote)
Ik huiver bij abonnementen, waarbij ik kweeni hoeveel moet bijbetalen buiten de limiet van de maandelijkse data.
Bij prepaid heb je precies een veel minder brede keuze...
Ik had het abo van 25€ met 5€ korting ervoor dan was er deal dat je 80gb ipv 50 kreeg. Ik heb voor de switch gevraagd of ik men 5€ korting kon behouden en ze zeiden ja. Dus heb nu 30gb extra en de 5€ korting.Hoe ben je aan die 80 Gb geraakt bij hey ?
Ik betaal 9 euro voor 50 Gb
Snap eigenlijk niet dat er mensen hier willen switchen naar een provider die nog duidelijk met kinderziektes kampt terwijl hey telecom gealigneerd heeft + 5g aanbiedt en MV ook een inspanning gedaan heeft
Hier ook al een hele tijd alles van mobiele abonnementen weggehaald daar, ze zijn niet meer interessant. Voorlopig gebruik ik nog hun internet, met de Vikingpunten is het nog interessant. Maar dat gaat waarschijnlijk ook niet blijven: Scarlet, EDPnet, Yoin en Hey Telecom zijn allemaal goedkoper.it al jaren bij MV maar nu pas heb ik door dat ik al jaren te veel betaal
Ja, die geven ook korting op de internetfactuur.Kun je bij MV nog punten sparen als je alleen internet (thuis) hebt?
Enfin de komende drie maanden moeten we ons internet niet meer betalen. Kleine nuance. Je betaalt met je data.Ik zit al jaren bij Mobile Vikings en met alle aankopen op alle webshops stromen die Vikingpunten binnen en is dat eigenlijk kosteloos. (tariefplan 15GB)
Wat bedoel je?Kleine nuance. Je betaalt met je data.
Ik las dat er geen voicemail is bij digi klopt dat?De Digi SIM gisteren ontvangen.
Alles lijkt vrij vlot te werken. VoLTE en VoWiFi worden ondersteund op mijn iPhone 15 Pro Max.
Dat klopt.Ik las dat er geen voicemail is bij digi klopt dat?