Digi Belgium

Iemand enig idee wat er gebeurt als ze hun afdeling opdoeken in belgie? Worden de nummers gewoon overgenomen door een ander of zal je niet meer bereikbaar zijn?

Iemand enig idee wat er gebeurt als ze hun afdeling opdoeken in belgie? Worden de nummers gewoon overgenomen door een ander of zal je niet meer bereikbaar zijn?
Waarom zou hun afdeling opgedoekt worden?
Is nog maar enkele maanden en zou wel heel straf zijn mocht dit nu al het geval zijn, denk wel dat ze ook niet over een nacht ijs gegaan zijn bij de opstart..
Geef hun een kans zou ik zeggen.. :)

Waarom zou hun afdeling opgedoekt worden?
Is nog maar enkele maanden en zou wel heel straf zijn mocht dit nu al het geval zijn, denk wel dat ze ook niet over een nacht ijs gegaan zijn bij de opstart..
De nieuwe telecomspeler Digi heeft 5 van zijn 11 directieleden in België aan de deur gezet.

Eerder bracht HLN al naar buiten dat Digi rekeningen niet zou hebben betaald en veiligheidsregels zou negeren. Een van de ontslagen directieleden zegt aan HLN dat er niet voldoende middelen kwamen uit Roemenië, waar het bedrijf zijn hoofdzetel heeft. Er is onder meer sprake van een half miljoen euro RSZ-schulden.

Daarop zegt Digi Belgium dat het openstaande bedragen niet kan bevestigen, "maar we doen er alles aan om de leveranciers tijdig te betalen". "We begrijpen dat er commotie is, het is inderdaad een uitdaging om een telecomoperator te lanceren, maar de Digi Group heeft de nodige ervaringen opgedaan in andere landen om ook in België succesvol te kunnen zijn."

Bron

Ik ga ook overschakelen. Telenet hun nieuwe prijswijzigingen zijn de doorslag om ze eindelijk buiten te kuisen.

Er zit een mobiel abo gekoppeld aan mijn “pack”, ga dat eerst overzetten naar Digi en daarna tv/internet wss naar Orange.

Zowel m'n vriendin als m'n ouders geen mobiel Internet met Digi... Vriendin in Polen voor paar dagen en de ouders in zowel Frankrijk als Spanje (Tenerife) niks... Ook niet met de Digi STK app aan te passen.

Kortom, we hebben het gehad en schakelen over naar Hey.

Net digi sim aangevraagd. Heb een dataplan nodig voor een bewakingscamera :-). Ben benieuwd.

Net digi sim aangevraagd. Heb een dataplan nodig voor een bewakingscamera :). Ben benieuwd.

Hier ook met enige vertraging eindelijk aangevraagd.
Madam heeft in buitenland gezeten dus wou niet dat ze haar abo afsloten en ze geen verbinding meer had :D

Ben benieuwd! Had wel te laat gezien dat Hey! Telecom nu ook 5 euro / maand vraagt voor hetzelfde type abo... Maar weet niet of dat permanent is, of een tijdelijke actie.....

Ohja we zien wel. Een maat van mij zei ook dat hij veel negatieve dingen hoort van DIGI, maar zelf niks van problemen..... Dus we geven het zeker een kans, al is het maar uit principe om de klassieke providers te raken.

Voor internet heb ik nu Hey! Telecom aangevraagd, praktisch hetzelfde type abbo als ik nu heb bij Telenet, maar dan ~30 euro goedkoper.......... Man het voelde goed om die "Bestel" knop in te duwen. Ik hoop echt dat Telenet mij opbelt om te vragen waarom ik wegga.

Enig idee hoelang het activeren van een simkaart duurt zonder nummeroverdracht?
Ik heb gewoon de digi kaart in mijn gsm gestoken, dat 0800 nummer gebeld en dan APN van digi toegevoegd. Zou moeten werken toch?

Bij mij duurde dat enkele minuten...

Moet nu wel zeggen dat ik toch al een aantal keer ben opgebeld maar dat de persoon die me opbelt te horen krijgt dat m'n nummer niet bestaat.
Mocht ik dit nog een paar keer tegenkomen zal ik beginnen twijfelen om over te stappen naar Hey of terug Mobile Viking.

Ik krijg ook nog altijd van sommige contacten te horen dat als ze me bellen ze 'het nummer bestaat niet' te horen krijgen.
Dus eens de creditnota opgebruikt is, ben ik ook weg.

Amai das echt wel niet ok..

Benieuwd of DIGI dat kan volhouden dan, zeker omdat hey! nu ook 5 euro abbo's heeft...........

Hey heeft toch helemaal geen 5€ formule, of zie ik dit verkeerd?
IMG_1639.jpeg

Bron

Activatie werkt, was op GSM al meteen in orde maar op beveiligingscamera was het precies trager. Vreemd wel.

Hier op Hey hoor, de gesprekskwaliteit en ook 5G zijn mooi meegenomen.

In feite is het enige voordeel van Digi tegenover Hey de extreem lage roamingtarieven als je over je datalimiet gaat... Maar dat is hier toch een backup abo, intussen al een buitenlandse sim.

Terug
Bovenaan