Discman

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo Escobear

Active member
iTrader: 100% (39/39)
Gevraagde goederen
Discman
In de bib zijn heel wat luisterboeken op cd. Zoontje vindt dat plezant om naar te luisteren maar tegenwoordig geen enkele cd-speler meer in huis..
Iemand die nog iets heeft liggen wat stof ligt te vergaren?

In de bib zijn heel wat luisterboeken op cd. Zoontje vindt dat plezant om naar te luisteren maar tegenwoordig geen enkele cd-speler meer in huis..
Iemand die nog iets heeft liggen wat stof ligt te vergaren?
Kan je de cd's niet gewoon rippen en dan via andere oplossing streamen in huis? Of op zoek gaan naar zo'n 'usb stick mp3 speler'?
Geen idee hoe oud je zoontje is maar ik durf vermoeden dat bij een 5 jarige een discman over het algemeen niet lang leeft.

Kan je de cd's niet gewoon rippen en dan via andere oplossing streamen in huis? Of op zoek gaan naar zo'n 'usb stick mp3 speler'?
Geen idee hoe oud je zoontje is maar ik durf vermoeden dat bij een 5 jarige een discman over het algemeen niet lang leeft.

Heb geen laptop meer met een cd-speler ingebouwd 🙃
Zou wel een download ofzo kunnen zoeken ja en mp3-speler is dan ook een optie. Dan moet ik de naam van het topic wijzigen naar mp3-speler :) .

Hij (4 jaar) is (voorlopig) niet van het type dat dingen rondgooit of veel laat vallen/stukslaat. Met zo een Timio zit hij ook regelmatig in de auto met een hoofdtelefoon op te luisteren.

Ben eens gaan neuzen in mijn dozen op zolder en heb hem gevonden. De originele Sony herlaadbare batterij is dood maar de speler werkt ook met alleen de adapter ingeplugd of met 2 AA batterijen.

Zowel met adapter en met batterijen getest en hij werkt nog.

Gaat om een Sony Discman D-133

Stuur me een PM met je email adres als je foto's wil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan